×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
احداث درمانگاه تامین اجتماعی در حاجی آباد تسریع می یابد/ ایجاد درمانگاه در حاجی آباد ضروری است

 

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،دکتر مومنی سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی هرمزگان در سفر به حاجی‌آباد خاطرنشان‌کرد: اخیرا زمینی برای احداث درمانگاه تامین اجتماعی در این شهرستان در نظر گرفته شده است که احداث آن زمان‌بر می‌باشد اما برای خدمات‌رسانی بهتر اگر ساختمان مناسبی بصورت رایگان در اختیار این سازمان قرار بگیرد مردم می توانند خیلی سریعتر از امکانات درمانی بهره‌مند شوند.

سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی هرمزگان در این دیدار با بیان اینکه مدیران سازمان تامین اجتماعی به ویژه مدیرعامل این سازمان همیشه پیگیر وضعیت خدمات‌رسانی به مردم هستند گفت: توسعه درمانگاه‌های تامین اجتماعی در دستور کار است که حاجی‌آباد یکی از مهمترین شهرستان‌هایی است که ایجاد درمانگاه در آن ضروری است.

وی اظهارداشت: تامین اجتماعی با استانداردهای وزرات بهداشت برای بیمه‌شدگان خود خدمات درمانی رایگان ارائه می‌کند که هدف از ارائه این خدمات، جلب رضایتمندی مردم است که این هدف با همراهی و همکاری مسئولان شهرستان حاجی‌آباد قطعا محقق خواهد شد.

وی در پایان گفت: در دولت سیزدهم بحث تحقق عدالت اجتماعی با جدیت دنبال می شود که وجود مرکز درمانی تامین اجتماعی با ارائه خدمات کلینکی و پاراکلینیکی در شهرستان حاجی‌آباد ضروری و از مطالبات بحق مردم است و ما را برای رسیدن به عدالت اجتماعی نزدیک می‌کند.

امام جمعه شهرستان حاجی آباد نیز در این دیدار ضمن بیان مشکلات درمانی مردم این شهرستان اظهار کرد: باتوجه به دور بودن شهرستان حاجی‌آباد تا اولین مرکز درمانی تامین اجتماعی، این مطالبه وجود دارد که درمانگاه تامین اجتماعی که خدمات آن برای بیمه‌شدگان این سازمان رایگان است هر چه سریعتر در این شهرستان ایجاد شود.

حجت‌الاسلام شریفی افزود: جمع زیادی از ساکنان شهرستان حاجی‌آباد تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند به همین دلیل نیاز است این افراد از خدمات درمانی رایگان در مرکز درمانی این سازمان بهره‌مند شوند.

فرماندار حاجی‌آباد نیز در نشست با سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی آخرین اقدامات صورت گرفته در خصوص‌ راه‌اندازی درمانگاه تامین اجتماعی را بررسی کرد و گفت: ایجاد امکانات مورد نیاز بهداشتی و درمانی در این شهرستان با توجه به موقعیت جغرافیایی شهرستان حاجی‌آباد، قرار گرفتن در مسیر جاده ترانزیت، دروازه ورودی استان و همجواری با شهرستان‌های استان‌های فارس و کرمان و برای جلوگیری و کاهش مراجعه بیماران به سایر شهرستان‌ها ضروری است و این امر مهم از مطالبات به حق مردمی می‌باشد.

علی خرم‌نسب یادآورشد: احداث درمانگاه تأمین اجتماعی یکی از اولویت‌های مهم تامین اجتماعی در شهرستان حاجی‌آباد باشد که اميد است با تحقق این امر، رضايتمندی حداكثری مردم شهرستان را فراهم نماید.

خرم نسب افزود: گسترش خدمات تامین اجتماعی در شهرستان حاجی‌آباد، امری کشوری است چرا که علاوه بر مردم ساکن در شهرستان، مسافران زیادی که از این مسیر عبور کی‌کنند می‌توانند از این خدمات این مرکز درمانی بهره‌مند شوند.

قابل‌ذکراست؛ سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی هرمزگان در این سفر از مکان‌های مورد نظر گرفته‌شده جهت راه‌اندازی درمانگاه بازدید کرد.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.