×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 17 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
از ایجاد مجتمع رسانه  ای در هرمزگان حمایت می کنیم

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان در حاشیه مراسم رونمایی از پوستر جشنواره رسانه‌ای ابوذر که به همت سازمان بسیج رسانه تدارک دیده شده، اظهار کرد: همه فعالیت‌های ما باید منتج به امیدآفرینی برای جامعه شود و این حرکت در رسانه را می‌توان با نقد منصفانه از یک سو و مراقبت در نداشتن مخرج مشترک با دشمن در فرآیند مطالبه‌گری دنبال کرد.

وی با بیان این که فضای خوبی به لحاظ فعالیت رسانه‌ای در هرمزگان حاکم است، عنوان داشت: بخشی از علل و عوامل پیشتازی هرمزگان در مهار بیماری کرونا بدلیل فعالیت خوب اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه از سوی رسانه‌ها بود و این تجربه موفق را در دیگر عرصه‌ها نیز می‌توان مورد استفاده قرار داد.فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان از تلاش برای تحقق شعار سال و نیز مطالبه‌گری در این زمینه به عنوان فصل مشترک همگرایی میان رسانه‌ها در هرمزگان یاد کرد و افزود: نقد با راهکار می‌تواند به پیشرفت کار نیز کمک فراوانی کند.

سردار سالاری همچنین از رسانه‌ها خواست تا در زمینه اشتغال، رونق تولید، رونق فعالیت‌های علمی و پژوهشی و نیز در حوزه جهاد تبیین ورود جدی‌تری داشته باشند.

وی در ادامه با پرداختن به موضوعات مورد بحث و مطرح شده از سوی مدیران رسانه‌های حاضر در جلسه، تصریح کرد: تقویت توانمندی رسانه ها ضروری است . ایجاد مجتمع رسانه ای کار بسیار خوبی است و از این اقدام حمایت می کنیم .

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به تمرکز خوب مسؤولان استانی بر اولویت‌های مورد نیاز برای توسعه و رشد استان، بیان داشت: تشکیل هیأت اندیشه ورز رسانه‌ای به منظور مقابله جنگ ادراکی دشمن در این عرصه نیز ضروری است که بسیج رسانه در استان نیز می‌تواند به تحقق این امر کمک کند.

وی با اشاره به مطالبه گری در راستای حقوق حقه مردم گفت : صنایع مستقر در استان باید حق مردم را در قالب مسؤولیت‌های اجتماعی ادا کنند.چرا که زبان گویای رسانه می تواند مظالبه گر حق مردم باشد .

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.