×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
جذب سرمایه گذاری خارجی برای 3 طرح صنعتی در استان هرمزگان

خلیل قاسمی با اشاره به افزایش313 درصدی میزان صدور جواز تأسیس، افزود: در مدت مشابه سال گذشته190  فقره جواز با سرمایه‌گذاری یکصد هزار و 900 میلیارد ریال و پیش‌بینی اشتغال شش هزار و 509  نفر صادر شده بود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ادامه داد: میزان سرمایه‌گذاری بخش صنعت این استان  بر اساس پروانه‌های بهره‌برداری صادرشده، در هفت ماه نخست امسال 193 هزار و 212  میلیارد ریال بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد بیش از دوهزار درصدی داشته است.

وی در خصوص جذب سرمایه‌گذار خارجی در استان افزود: زمینه 3 طرح در استان با حجم سرمایه گذاری خارجی بیش از 820 میلیارد ریال و اشتغالزایی 127 نفر در استان هرمزگان فراهم شده است که می توان آن را از مهم‌ترین اقدامات ارزشمند این استان در حوزه صنعت دانست.

قاسمی افزود: جلسات متعددی با متقاضیان سرمایه‌گذاری در زمینه‌های کنسانتره آهن و فروآلیاژها برگزارشده است.

وی یادآور شد: واحدهای بزرگ صنعتی استان همچون شرکت فولاد هرمزگان جنوب، فولاد کاوه جنوب کیش  مجوز طرح توسعه دریافت کرده‌اند که این نشان از پویای صنعت استان دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان، با اشاره به طرح های نیمه تمام بالای 60 درصد در استان هرمزگان گفت: 90 فقره طرح نیمه تمام بالای 60 درصد با حجم سرمایه گذاری بیش از پنج هزار و 200 میلیارد ریال در زمینه های شیمیایی، فلزی فابریکی، کک و فراورده های حاصل از نفت، محصولات غذائی و آشامیدنی، محصولات کانی غیر فلزی، ماشین آلات و دستگاههای برقی در استان می باشد که با بهره برداری از این طرح ها زمینه اشتغال یک هزار و 569  نفر در استان هرمزگان فراهم خواهد شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.