×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
بروز خشونت در آمریکا، سیاستمداران را به چالش کشیده است

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،حجت‌الاسلام محمد عبادی‌زاده در خطبه‌های نماز جمعه با ذکر این نکته که در هفته‌های گذشته سلسله بحث‌های اجتماعی پیرامون روابط دختر و پسر بررسی می‌کردیم، اظهارداشت: یک تعالی در اسلام وجود دارد مبنی بر اینکه احکام دین مبین اسلام برپایه حکمت، عقل و منطق است یعنی تمام احکام الهی بر اساس مصالح و مفاسد است.

وی عنوان کرد: هر حکمی که خداوند ما را از انجام آن نهی کرده است دارای یک مفسده و فسادی است به همین جهت علما می‌گویند که احکام دایره دارد مفاسد و مصالح است. روابط افسارگسیخته دختر و پسر نیز این قانون مستثنی نیست.

امام جمعه بندرعباس، با ذکر این نکته که خداوند روابط افسار گسیخته وغیر قابل کنترل را بر اساس مفسده‌هایی نهی کرده‌است، تصریح کرد: در روز قیامت بخشی از پشیمانی‌ها جامعه بشری از بی‌حساب و کتاب بودن روابط خواهد بود.

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده، با ذکر این نکته که باید در روابط خود حریم ایجاد کنیم، خاطرنشان کرد: بر اساس روایات، عدول از چارچوب اسلامی روابط‌ها دارای آسیب‌هایی برای انسان خواهد بود به همین جهت توصیه شده است که در روابط خود، حریم ایجاد کنید.

امام خمینی (ره) به توانایی‌های مردم ایمان داشتند / در برابر دشمنان منعطف نبودند

وی، با اشاره به ارتحال جانسوز حضرت امام خمینی (ره)، ابراز کرد: امام خمینی (ره) سرمایه امروز و انقلاب ما محسوب می‌شود و امروز اگر بخواهیم انقلاب خود را زنده نگاه داریم باید امام و مکتب امام زنده باشد.

امام جمعه بندرعباس، با ذکر این نکته که امروزه باید پاسبان مکتب امام خمینی (ره) باشیم، گفت: سه عنصر عقلانیت، معنویت وعدالت شاکله مکتب امام است. به همین جهت از آغاز همان روزهای آغازین پیروزی انقلاب، نقش مردم بسیار پررنگ بود چراکه امام به مردم خودش ایمان داشت.

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده، با ذکر این نکته که زمینه ارتباط امام خمینی (ره) با مردم بسیار ارزشمند بود، اظهارداشت: از روزهای آغاز انقلاب اسلامی با وجود اینکه مردم در شعارهای خود جمهوری اسلامی را خواستار بودند اما امام خمینی (ره)، قانون اساسی جمهوری اسلامی را به رای مردم گذاشت که در تاریخ جهان بی‌نظیر است.

وی، با ذکر این نکته که امام با دشمنان منعطف نبود، عنوان کرد: امام از خطر دشمن آگاه بودند و می‌دانستنتد که دشمنان در تلاش هستند تا چه ضربه‌ای را به اسلام وارد کنند.

آیت‌الله خامنه‌ای (حفظه‌الله) از سوی مجلس خبرگان رهبری کشف شد

امام جمعه بندرعباس، تصریح کرد: دشمنان پس از اینکه انواع روش‌ها خود را برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی به کار گرفته بودند و نا امید شده بودند، تصمیم گرفتند که منتظر رحلت امام باشند؛ چراکه تصور می‌کردند در نبود امام خمینی (ره)، انقلاب اسلامی از هم بپا شد.

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده خاطرنشان کرد: روزی که کفار مایوس شدند، روزی بود که ذخیره انقلاب، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) به عنوان رهبر انقلاب کشف شدند تا مسیر انقلاب و امام خمینی (ره) را ادامه دهند.

وی، با ذکر این نکته که کار مجلس خبرگان انتصاب و یا انتخاب رهبر نبود، ابراز کرد: خبرگان شخصیتی که واجد تمام شرایط رهبری را دار بود، کشف کرد. ولی فقیه در دوران غیبت امام زمان بر اساس ویژگی‌های عام امام زمان و اهل بیت، منصوب می‌شود.

امام جمعه بندرعباس گفت: آیت‌الله خامنه‌ای (حفظ‌الله) بالا و پایین انقلاب را دیده بود و از حکمت سرشاری بهره می‌برد. به نوعی که علامه حسن‌زاده، رهبر معظم انقلاب را تجلی یافته و مصداق کتب خود می‌داند.

جرم‌انگاری ارتباط با اسرائیل توسط پارلمان عراق قابل تقدیر است

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده، با اشاره به مصوبه پارلمان کشور عراق، اظهارداشت: پارلمان کشور عراق رابطه با رژیم صهیونیستی را ممنوع اعلام کرد. این موضوع در شرایطی که کشورهای اعراب حاشیه خلیج فارس در برقراری ارتباط با صهیونیست‌ها با یکدیگر در حال رقابت هستند قابل تقدیر است.

وی عنوان کرد: کشور عراق ارتباط با رژیم اسرائیل را جرم انگاری کرد به نوعی که اتباع عراق حق ارتباط سیاسی و اقتصادی با اسرائیل ندارد. بر اساس قانون هر دولتی که در آینده بخواهد با اسرائیل ارتباط برقرار شود به عنوان جرم توسط دستگاه قضای عراق قابل پیگیری خواهد بود.

امام جمعه بندرعباس، با ذکر این نکته که هر ساله حدود ۲۰ جنایت خشن جمعی کودکان در آمریکا در حال وقوع است، تصریح کرد: امروز شاهد فرهنگ منحط خشونت از غرب هستیم. فرهنگی که از طریق امپراطوری رسانه‌ای هالیوود به مدارس و دانشگاه‌ها کشیده شده است.

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده خاطرنشان کرد: خشونتی که در آمریکا ایجاد شده، حاکمان آن‌ها را چالش کشیده و سیاستمداران را مبهوت کرده است.

وی ابراز کرد: اگر یک مورد خودکشی در ایران ثبت شود با تمام قدرت رسانه‌ای خود تمام ابعاد موضوع اعم از اقتصادی، فرهنگی و سیاسی را بررسی می‌کردند و نظام حاکم را به چالش می‌کشند اما وضعیت امروزی که در کشورهای غربی در حال وقوع است که صدای اندیشمندان و عالمان خودشان را نیز درآورده است، علائم و نشانه‌هایی مبنی بر متلاشی شدن جامعه آمریکا هستیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.