×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
شبکه‌سازی نهاد امامت در دستور کار سازمان تبلیغات قرار گیرد

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،حجت‌الاسلام محمد عبادی‌زاده عصر چهارشنبه در دیدار با مدیرعامل بنیاد هدایت کشور که در دفتر امام جمعه بندرعباس برگزار شد، اظهارداشت: امامت، کلید واژه اصلی بحث اسلام است به همین جهت شبکه‌سازی نهاد امامت باید در دستور کار گیرد.

وی، با ذکر این نکته که شبکه‌سازی نهاد امامت مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است، عنوان کرد: مرحله امامت از امام مسجد و امام جمعه آغاز می‌شود و به امام مسلمان می‌رسد و تقویت این شبکه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان، با اشاره به لایه‌های مختلف تحقق و ایجاد شبکه امامت، ابراز کرد: حلقه‌های پراکنده روحانیون و طلاب باید از طریق شبکه‌سازی و سیاست‌گذاری به یکدیگر متصل شوند و سازمان تبلیغات نیز اقدام به به نظارت، مدیریت و هدایت کند، تا اهداف مد نظر محقق شود.

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده، با اشاره به لزوم تدوین و تغییر برخی از اسناد بالادستی برای ورود حوزه علمیه در مقابله با آسیب‌های اجتماعی، بیان کرد: طرحی برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی توسط شورای عالی حوزه علمیه در حال تدوین است که پس از نهایی شدن برای اجرا به استان‌ها ابلاغ می‌شود.

وی، با بیان این نکته که استان هرمزگان جایگاه اول فقر اقتصادی را دارد، خاطرنشان کرد: خوشبختانه استان هرمزگان در حوزه فرهنگ وضعیت خوبی را تجربه می‌کند اما باید برای مقابله با جریانات مختلف انحرافی و فرهنگی تدبیری اندیشیده شود که این مهم نیز با تلاش روحانیون و طلاب محقق خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان، ضمن تاکید بر لزوم تدوین برنامه کوتاه مدت و میان مدت در مقابله با آسیب‌های فرهنگی و جریانات انحرافی در استان هرمزگان، تصریح کرد: علاوه بر اینکه باید برنامه کوتاه مدتی برای تحقق اهداف تدوین شود، گام‌های مستمر برای ارتقاء شبکه روحانیون و نهاد امامت در قالب برنامه‌ای میان مدت و بلند مدت ضروری است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.