×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
سرپرست جدید معاونت هماهنگی اموراقتصادی استانداری هرمزگان منصوب شد

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،مهدی دوستی استاندار هرمزگان با صدور حکمی «عادل شهرزاد» را به سمت سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری هرمزگان منصوب کرد.

استاندار هرمزگان در این حکم خطاب به عادل شهرزاد آورده است: با عنایت به تخصص و تعهد جنابعالی و به موجب این حکم به سمت سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری هرمزگان منصوب می شوید.

انتظار می رود با بذل توجه به منشور اخلاقی دولت مردمی ایران قوی و در هماهنگی با دیگر دستگاههای کشوری و لشکری و با بهره گیری از نیروهای مجرب و توانا در انجام وظایف محوله، عمل کنید.

همچنین اینک که به عنوان بخشی از بدنه دولت سیزدهم به خدمت مشغول هستید، امیدوارم با اتکال به ذات ایزد منان، خود را خدمتگزاری صادق برای مردم شریف استان هرمزگان دانسته و در راستای تحقق منویات  مقام معظم رهبری  و سربلندی جمهوری اسلامی ایران کوشا باشید. توفیق روزافزون شما را آرزومندم.

شایان ذکر است؛ عادل شهرزاد پیش از این سمت مدیرکل دفتر جذب سرمایه معاونت اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری را برعهده داشت و از دیگر سوابق مدیریتی و اجرایی او می‌توان به معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان، مدیر امور برنامه و بودجه سازمان جهاد کشاورزی استان، مسئول کارگروه اقتصاد مقاومتی بخش کشاورزی استان اشاره کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.