×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 6 خبر
سامانه تقرب پرواز در فرودگاه بین‌المللی بندرعباس راه‌اندازی شد

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،میر سعید صفی نیا که روز چهارشنبه برای بدرقه زائران سزمین وحی به بندرعباس و هرمزگان سفر کرده در حاشیه آیین بدرقه حجاج افزود: سامانه مذکور پیشرفته‌ترین سامانه‌های دنیاست که در فرودگاه بین المللی شهدای پرواز ۶۵۵ بندرعباس عملیاتی شد.

وی با اشاره به هدف سفر خود به هرمزگان ادامه داد: این حضور برای بازدید و نظارت از تجهیزات الکتریکال و مکانیکال و ترمینالی هم است که فرودگاه بین‌المللی بندرعباس در چند سال اخیر و به‌خصوص در سال ۱۴۰۰-۱۴۰۱ برنامه‌های خوبی برای تجهیزات الکتریکال و مکانیکال از جمله سامانه روشنایی باند داشته و دارد.

وی اضافه کرد: سامانه روشنایی فرودگاه بوموسی هم در برنامه قرار دارد به اضافه طرح های دیگری هم برای فرودگاه‌های بندرعباس، بندر لنگه و بوموسی داریم و چیزی حدود نزدیک به ۱۵۰ میلیارد ریال برای بهسازی و بازسازی سامانه‌های الکتریکال، مکانیکال و تکینکال این فرودگاه‌ها در سال ۱۴۰۱ پیش‌بینی شده است که این جدای از سامانه‌های سرمایه ای است.

مدیرکل تجهیزات و سامانه‌های فرودگاهی شرکت فرودگاه های کشور ابراز داشت: فرودگاه بین‌المللی بندرعباس در مقایسه با سایر فرودگاه های بین‌المللی کشور دارای جایگاه خوبی است و ششمین فرودگاه کشور از نظر تجهیزات محسوب می‌شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.