×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بازدید سرزده مدیرکل امور مالیاتی از مجتمع های تجاری بندرعباس

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،رضا آخوندزاده در جمع صنف لوازم خانگی واقع در بازار مرجان  و صنف موبایل فروشی واقع در بازار رویال و سرو بندرعباس اظهار داشت: وصول عادلانه مالیات توام با  رضایت مندی  از اولویت های اداره کل امور مالیاتی هرمزگان است .

رضا آخوندزاده با اشاره به اهمیت رضایتمندی مودیان افزود: تعامل و حل مشکلات مودیان مالیاتی  از رویکردهای این اداره کل است.

وی ضمن تشریح نشست هم اندیشی با هیئت رئیسه اتاق اصناف و رؤسای اتحادیه ها تحت پوشش  تصریح کرد  : در خصوص توافق تبصره ماده ۱۰۰ قانون مالیات های مستقیم برای عملکرد مالیاتی ۱۴۰۰ ، جلسه هم اندیشی و تبیینی  در این راستا با هیئت رئیسه اتاق اصناف بندرعباس و رؤسای اتحادیه‌های تحت پوشش برگزار شد و شرح روشن کامل از چگونگی استفاده از تبصره ماده 100 قانون مالیات های مستقیم ارائه گردید تا  مودیان بتوانند با آگاهی کامل از شرایط  در این راستا اقدام نمایند.

مدیرکل امور مالیاتی هرمزگان افزود: اقدامات مؤثر در این زمینه برای صنوف تشریح گردید و تاکید شد جهت بهره‌مندی از ظرفیت ایجاد شده در اجرای تبصره ماده 100، فرم‌های اظهار نامه را تا پایان موعد مقرر تسلیم ادارات امور مالیاتی نمایند.

آخوندزاده با درخواست  اعضا صنف لوازم خانگی و موبایل فروشی جهت برگزاری دوره آموزشی مالیاتی،موافقت کردو گفت : این اداره کل آمادگی لازم برای برگزاری دوره  آموزشی جهت  تشریح  قوانین مالیاتی و  اجرای دقیق بخشنامه های مالیاتی را دارد.

گفتنی است: در این بازدید و دیدار مسائل و مشکلات اجرای دستورالعمل تبصره ماده ۱۰۰ قانون مالیات های مستقیم توسط مدیر کل امور مالیاتی هرمزگان به صورت کامل برای مودیان تشریح و به سوالات آنان پاسخ داده شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.