×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 6 خبر
واردات ۱۹۳هزار و ۵۰۰تن نهاده دامی در بندر شهید رجایی

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،علی‌رضا محمدی‌کرجی‌ران در تشریح آخرین وضعیت واردات کالاهای اساسی در بزرگترین بندر تجاری ایران اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون سه فروند کشتی حامل نهاده دامی به تناژ ۱۹۳ هزار و ۵۰۰ تن شامل جو و ذرت وارد بندر شهید رجایی شده‌اند که نسبت به سال گذشته ۱۰۰ درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: هم اکنون یک فروند کشتی حامل جو به تناژ ۶۶ هزارتن در بندر شهید رجایی پذیرش و به منظور دسترسی سریع با رویه حمل یکسره درحال تخلیه است.

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی، پیش بینی کرد این محموله ظرف شش روز آینده تخلیه می‌شود.

محمدی‌کرجی‌ران گفت: هم اکنون یک فروند کشتی ۶۶ هزار تنی ذرت در لنگرگاه بندرعباس مستقر است که پس از طی کردن فرآیند بندری و گمرکی در اسرع زمان پهلو می‌گیرد.

وی افزود: در مجموع شش فروند کشتی حامل ۲۱۲ هزار و ۵۳۰ تن کالای اساسی شامل روغن خوراکی، گندم و ذرت در لنگرگاه بندرعباس درحال طی کردن فرآیند اسنادی خود برای پهلودهی و تخلیه محموله‌های خود هستند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان اضافه کرد: درحال حاضر بیش از ۱۰ هزار تن کالای اساسی روزانه در بندر شهید رجایی تخلیه می‌شود که نهاده‌های دامی به صورت حمل یکسره به وسیله ۴۰۰ کامیون بارگیری و به سراسر کشور ارسال می‌شود.

کد خبر 5519963

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.