×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
از اوایل هفته آینده ممیزی املاک و اراضی در شهر بندرعباس آغاز می شود

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،وحید بارانی با بیان مطلب فوق اظهار کرد: براساس ماده 9 قانون نوسازی و عمران شهری، کلیه مستحدثات و املاک در شهر بندرعباس می بایست ممیزی و برداشت گردد.
وی گفت: آخرین ممیزی در شهر بندرعباس مربوط به سال92-93 بوده است و در سالجاری پس از برداشت تصاویر هوایی که طی یکماه اخیر صورت پذیرفته ممیزی بر همین مبنا آغاز می شود.
بارانی کمک به عمران، توسعه و آبادانی بیشتر و رضایت مندی شهروندان را از مهمترین مزایای این طرح دانست و افزود: اجرای طرح ممیزی املاک باعث می شود برنامه ریزی های آینده شهرسازی بر اساس اطلاعات دقیق صورت گیرد.
مدیر درآمد شهرداری بندرعباس افزود: به منظور بررسی دقیقتر و همچنین توسعه شهری از کلیه شهروندان، مالکین و صاحبان مشاغل خواهشمندیم در اجرای این طرح با ممیزین شهرداری، همکاری لازم داشته باشند.
بارانی در ادامه بیان کرد: پیش بینی می شود که در اجرای این طرح قریب به 300 هزار ملک در شهر بندرعباس ممیزی و اطلاعات آن بررسی گردد.
مدیر درآمد شهرداری بندرعباس گفت: 80 نفر نیروی ستادی و میدانی در اجرای این طرح فعالیت خواهند داشت و مدت زمان اجرای این طرح 6 الی 8 ماه پیش بینی می شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.