×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر
تقدیر از از قضات در نماز جمعه بندرعباس

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،« مجتبی قهرمانی »، رئیس کل دادگستری استان در این حاشیه این مراسم اظهار کرد: معرفی قضات نمونه از جمله سیاست‌های راهبردی است که با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه قضات برجسته را چهره کنید تا تشویق بشوند و تأکیدات ریاست محترم قوه قضاییه در این خصوص، همواره مورد توجه ویژه قرار گرفته است.

وی افزود: این مراسم به منظور تقدیر و تشکر از افرادی است که با تمام وجود و علیرغم همه سختی های شغل قضاوت، متعهدانه به نظام مقدس اسلامی و ملت شریف ایران خدمت می کنند، اگرچه پاداش این مجاهدت‌ها و تلاش های صادقانه نزد خداوند متعال محفوظ است.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان عنوان کرد: قطعاً یکی از پایه های اساسی دستگاه قضایی، منابع انسانی آن است و بدون تردید کارآمدی، پویایی و نشاط سازمانی کارکنان قضایی و اداری، موجب افزایش بهره وری، تسهیل در جهت نیل به آرمان ها و ارتقای کیفیت خدمت رسانی به مراجعین خواهد شد.

قهرمانی همچنین خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه ریزی ها، ۳۱ آیتم در راستای سیاست های کلان قوه قضاییه به منظور شناسایی قضات و کارکنان نمونه تدوین شده است.

وی یادآور شد: در پایان هر فصل پس از ارزیابی دقیق و مستند عملکرد بخش های مختلف، از همکاران قضایی و اداری نمونه با اهدای لوح تقدیر و درج در سوابق ارزشیابی، قدردانی می شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.