×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
بدون جانفشانی شهدا جامعه امنیت نداشت

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،دریادار علیرضا تنگسیری از پدر شهید والامقام علیرضا آرمات که به تازگی ازبیمارستان ترخیص شده، عیادت کرد و در این دیدار اظهار داشت: وظیفه داریم دائمأ به خانواده شهدا که نور چشم ما هستند عرض ارادت و محبت نمائیم و از معنویت آنان برای ادامه حیاتمان بهره گیریم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: امروز وجود امنیت در کشور را مدیون ایثارگری شهدا و جانبازان هستیم، هر کس در هر موقعیت و جایگاهی که هست اگر می‌خواهد عاق خون شهدا نشود و عاقبت بخیر شود باید به وظیفه‌ای که بر عهده دارد را درست انجام دهد.

مشکل‌های اقتصادی رفع می‌شود

وی اضافه کرد: ان شاءالله به لطف خداوند متعال و هدایت مقام معظم رهبری (حفظه الله)، مشکلات اقتصادی هم با تلاش مسؤولان، مردم ولایتمدار، جوانان انقلابی و شرکت‌های دانش بنیان مرتفع می‌شود و در گام دوم انقلاب، مردم تحقق تمدن نوین اسلامی را که ثمره خون شهدا، ایستادگی و مقاومت ملت قهرمان ایران اسلامی است خواهند دید.

دریادار تنگسیری با آرزوی صحت و سلامت برای پدر بزرگوار شهید آرمات، گفت: آماده ایم بعنوان فرزند شما هرگونه کار و مشکلی که داشته باشید را با کمال افتخار، انجام وظیفه و خدمت گذاری کنیم.

در این دیدار، خانواده شهید آرمات با تقدیر و تشکر از سردار تنگسیری که همیشه به یاد شهدا و اظهار محبت همیشگی نسبت به خانواده شهدا دارند ابراز کردند: وقتی از رسانه ملی افتخار آفرینی شما دریادلان نیروی دریایی سپاه را می‌بینیم که چگونه استکبار جهانی را تحقیر می‌کنید و منافع و منابع مملکت عزیزمان دفاع جانانه می‌کنید بسیار خوشحال می‌شویم و سر خود را بالا می‌گیریم و به شما افتخار می‌کنیم.

شهید علیرضا آرمات یادگار احمد و خدیجه همزمان با اذان صبح روز ۲۵ رمضان سال ۴۵ در شهرستان میناب به دنیا آمد و در سوم مهرماه سال ۶۴ همزمان با تاسوعای حسینی در منطقه هورالعظیم براثر اصابت ترکش به شهادت رسید، مزار این شهید دانش آموز هم اکنون در گلزار شهیدان بندرعباس قرار دارد.

شهید علیرضا آرمات در بخشی از وصیت نامه خود آورده است: اگر می‌خواهید نگهبان خون شهیدان باشید پشتیبان ولایت فقیه باشید و در خط امام حرکت کنید و وابسته به هیچ حزب و گره‌ی جز حزب الله نباشید.

در ادامه این وصیت نامه عنوان شده است: ای مسؤولان نکند خدای ناکرده انقلاب را فدای منافع شخصی خودتان کنید نگذارید تاریخ مشروطه تکرار شود. پشتیبان ولایت فقیه باشید و از خط امام خمینی (ره) منحرف نشوید. ای مردم انقلابی نگذارید افراد نالایق در پست‌های مملکتی رخنه کنند و خط امام را تضعیف کنند.

شهید آرمات در وصیت نامه اش بر اهمیت مطالعه تاکید کرده و افزوده است: مطالعاتتان را زیاد کنید تا آگاهی و شعور سیاسی ومذهبی تان بیشتر شود… مردم بدانید که انقلاب ما نیاز به افراد باسواد دارد به خصوص جوانان شما باید بیشتر وقتتان را به مطالعه بگذرانید.

وی در این وصیت نامه اش ادامه داده است: آمریکا می‌خواهد مردم نسبت به انقلاب بی تفاوت باشند، ملت پشتیبان دولت است و شما باید با ایفا کردن نقش تان در صحنه انقلاب، دولت را تقویت کنید نگذارید یکسری از افراد فرصت طلب روحانیت اصیل و پیرو خط امام را تضعیف کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.