×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تشکیل قرارگاه رسانه ای گامی مهم برای اطلاع رسانی صحیح در بحران ها

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،محمد نیکجو در این نشست ضمن قدر دانی از اصحاب رسانه برای همکاری در بحران زلزله گفت: رسانه ها بازوی توانمند جمع آوری و ارائه اطلاعات در قرارگاه رسانه ای ستاد مدیریت بحران هستند و خواستار ارائه پیشنهادات و راهکارهای آنها جهت اجرای اهداف رسانه ای ستاد مدیریت بحران شد.

نیکجو افزود: مدیریت اطلاع رسانی گسترده و ایجاد امنیت روانی در جامعه، همچنین هشدار های لازم و تولید محتوای آموزشی و مفید در مواقع بحرانی، موجب خدمت رسانی بهتر خواهد شد.

سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل سازمان‌ منطقه آزاد کیش‌ پرداختن به نقش مهم مردم و وظایف آنها در شرایط بحران از طریق صدا و سیما را بخش حائز اهمیتی در کنترل و مدیریت فضای بحران دانست.بلایای طبیعی و بحرانهای گذشته میتواند تجربه مفیدی برای همکاری مردم ومسیولین در مواقع بحرانی باشد

وی همچنین بر جلوگیری از بروز شایعات و اطلاع رسانی صحیح با کمک رسانه ها تاکید کرد.

نیکجو با بیان اینکه در ستاد مدیریت بحران اطلاع رسانی توسط صدا و سیما و روابط عمومی منطقه ازادخواهد بود افزود: اداره روابط عمومی سازمان نیز مدیریت رسانه ای ستاد را در کنار صدا و سیما بر عهده دارد و پس از آن رسانه های رسمی و پایگاه های معتبر در این مسیر با اعضا ستاد همکاری دارندوبه اطلاع رسانی می پردازند.

محمد نیکجو هماهنگی و استفاده از ظرفیت تمام رسانه در جهت بهبود اطلاع رسانی ها را امری مهم خواند.

سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش همکاری بین بخشی صحیح را از عوامل مهم و موثر در روند مدیریت بحران عنوان کرد و گفت: گاهی امکانات‌ لازم وجود دارد اما به دلیل عدم اگاهی و همکاری لازم و تقسیم نا صحیح امور در روند اجرا موفق عمل نمی شود.لذا در این خصوص همکاری همه شهروندان و اعضا ستاد امری ضروریست

نیکجو در بخش دیگر سخنان خود به مشکلات مطرح شده در خصوص زیرساختها اشاره کرد و اظهار داشت: مشکلات زیرساختی مربوط به امروز نبوده و به گفته مهندس کشاورز مدیرعامل سازمان به دلیل توسعه نامتوازن جزیره می باشد.

گفتنی است موضوعات متعددی در خصوص شرایط اضطراری و بحران و فراهم سازی زیرساختها برای چنین مواقعی مورد بحث قرار گرفت و مقرر شد در جلسات بعدی با حضور مهندس پورزادی معاون عمرانی و زیربنایی سازمان و رئیس ستاد مدیریت بحران کیش بررسی شود.

گفتنی است در این نشست سرهنگ بابایی رئیس پلیس فتای جزیره کیش، نماینده بسیج ودصدا و سیما جمعی از اعضا ستاد مدیریت بحران همچنین اصحاب رسانه حضور داشتند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.