×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
لزوم نصب تجهیزات هوشمند پیمایش (سیپاد) بر روی ناوگان حمل و نقل دیزلی درون شهری بندرعباس

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،عمار زاهدی با اشاره به ضرورت هوشمندسازی پیمایش ناوگان دیزلی درون شهری بندرعباس، خاطر نشان کرد:سامانه سیپاد، از جمله طرح‌های ملی با هدف تخصیص سوخت به ناوگان دیزل درون‌شهری بر مبنای پیمایش است که با استفاده از تجهیزاتی که بر روی خودروها نصب می‌شود، امکان راهبری و هوشمندسازی خودرو و نظارت هوشمند بر فعالیت‌های ناوگان حمل‌ونقل را فراهم می‌سازد.

وی عنوان داشت: طرح ملی سیپاد عامل رعایت عدالت اجتماعی در حوزه تخصیص سوخت به ناوگان حمل و نقل درون شهری و در نتیجه جلوگیری از هدر رفت و عرضه خارج از شبکه خواهد شد.

وی درباره سهمیه سوخت ناوگان دیزلی اذعان داشت: سهمیه بر اساس ثبت اطلاعات پیمایش توسط دستگاه سیپاد خواهد بود ودر غیر اینصورت مالکین ناوگان دیزلی با کاهش سهمیه سوخت مواجه خواهند شد.
رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری افزود: کلیه مالکین محترم ناوگان دیزلی دارای پروانه فعالیت درون شهری به منظور دریافت سهمیه سوخت مبتنی بر پیمایش از طریق آدرس اینترنتی Sipaad.IR نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.
زاهدی تصریح کرد: در آینده عدم نصب تجهیزات هوشمند سیپاد بر روی خودروهای دیزلی درون شهری منجر به ابطال پروانه فعالیت و به تبع ان حذف سهمیه سوخت این خودروها میگردد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.