×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آغاز بازسازی استادیوم خلیج فارس و سالن فجر بندرعباس

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، مظفر خادمی مدیر کل ورزش و جوانان استان هرمزگان  در گفتگوی رسانه‌ای اعلام کرد: عملیات بازسازی موقتی ورزشگاه خلیج فارس و سالن فجر بندرعباس در حال انجام است.

وی افزود: با توجه به حضور نمایندگان هرمزگان در لیگ‌های کشوری و نیاز مبرم به بازسازی مجموعه‌های ورزشی خلیج فارس و سالن فجر بندرعباس با هماهنگی استانداری هرمزگان و وزارت ورزش و جوانان و اختصاص بخشی از بودجه لازم عملیات بازسازی آغاز شده است.

وی با بیان این که ترمیم صندلی‌های ورزشگاه خلیج فارس، تقویت نور، بهسازی رختکن‌ها و سیستم تهویه و دیوار کشی بخشی از ورزشگاه از جمله این اقدامات است، اضافه کرد: البته تمامی این اقدامات نیاز به تامین بودجه لازم دارد که امیدوارم با همکاری های صورت گرفته محقق شود.

خادمی با اشاره به صعود تیم فوتسال صنایع هرمزگان به لیگ برتر، خاطرنشان کرد: این صعود اتفاقی نیست. استان هرمزگان پتانسیل و ظرفیت بسیاری از رشته‌های ورزشی را دارد که یکی از این رشته‌ها فوتسال است.

ما استعدادهای بسیار زیادی را در ورزش استان هرمزگان داریم که ثمره آن این صعود تیم به لیگ برتر است و خواهش من این است که تمامی مسئولان همچنان در این راه کمک کنند تا بتوانیم در ورزش حرفه‌ای گام‌های بسیار خوبی را برداریم.

وی ادامه داد: مردمی بودن و ورزشی بودن مسئولین و حس همکاری در استان باعث شد که همه دست به دست یکدیگر دهند و کمک کنند تا این آرامش به ورزش استان هرمزگان باز گردد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان ضمن اشاره به ایجاد زیرساخت‌های ورزشی جدید در استان هرمزگان گفت: ما امسال چندین سالن ورزشی و زمین‌های چمن مصنوعی را در شهرستان‌ها و روستا های استان برای افتتاح داریم و در حوزه زیر ساخت‌ها در سالن های ورزشی نیز رشد چشم گیری خواهیم داشت و امیدواریم با کمک یکدیگر موفقیت‌های بیشتری را در استان رقم بزنیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.