×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
امنیت کامل در مناطق زلزله زده غرب هرمزگان برقرار است

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،سردار غلامرضا جعفری در تشریح اقدامات امنیتی و انتظامی در مناطق زلزله زده غرب هرمزگان، اظهارداشت: در همان ساعت اولیه وقوع زلزله، مأموران یگان های انتظامی بلافاصله در مناطق حادثه دیده حضور پیدا کردند.

وی با بیان اینکه بلافاصله پاسگاه فرماندهی در مقر یدکی فعال شد، ادامه داد: برقراری نظم و امنیت، محافظت از اموال مردم، اماکن و تاسیسات و همچنین ساماندهی تردد خودروها و امدادرسانی در مناطق زلزله زده از اقدامات پلیس در این مناطق به شمار می آید.

فرمانده انتظام هرمزگان با بیان اینکه به محض وقوع زلزله و اعلام آماده باش صددرصدی، سه دسته از یگان ویژه استان به همراه توان نیروهای ستادی و سایر شهرستانهای مجاور به همراه آمبولانس به مناطق زلزله زده اعزام شدند، گفت: علاوه بر وظایف ذاتی، خدمات امدادرسانی، پاکسازی مواصلاتی جاده ها، امنیت و آرامش شهروندان، پیشگیری از سرقت در محلات و منازل و ارسال امکانات پشتیبانی به مناطق آسیب دیده انجام شده است.

این مقام ارشد انتظامی از برقراری امنیت کامل در مناطق آسیب دیده از زلزله خبرداد و گفت: تردد در محور های این مناطق با حضور مؤثر مأموران پلیس راهور به صورت روان انجام می شود.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شهروندان خواست برای سهولت و سرعت در امدادرسانی به مناطق زلزله زده، از تردد غیرضروری پرهیز کنند.

سردار جعفری در خاتمه گفت: پلیس تا آخرین لحظه و عادی شدن وضعیت با تمام توان در مناطق زلزله زده حضور خواهد داشت.

لازم به ذکر است، زلزله به بزرگی ۶.۳ ریشتر و دو زلزله ۶.۱ ریشتر به همراه چندین پس لرزه بالای ۴ ریشتر بامداد امروز حوالی بندرخمیر و بندرلنگه در استان هرمزگان را لرزاند که متأسفانه تا کنون ۵ فوتی و قریب ۴۰ مجروح بر جای گذاشته است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.