×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
مناطق زلزله زده غرب هرمزگان به صحنه خدمت تبدیل شده است

حسین  روحی،حجت الاسلام موسی پولادی در گفتگو با تجارت جنوب آنلاین، با قدردانی از همراهی مردم و مسئولان در کمک به زلزله زدگان گفت: دو روز از وقوع زمین لرزه در غرب هرمزگان می گذرد. متاسفانه این زمین لرزه ۵ فوتی در بر داشت. از لحظات اولیه مسئولان استان و مجموعه نیروهای مسلح در محل وقوع زلزله حضور پیدا کردند و خدمت رسانی به مردم آسیب دیده آغاز شد. در واقع مناطق زلزله زده غرب هرمزگان به صحنه خدمت تبدیل شده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان از تخریب صد درصدی منازل در سایه خوش و برخی روستاهای حادثه دیده خبر داد و افزود: نزدیک به ۴۰۰ منزل مسکونی مردم در زلزله تخریب شد. منازل روستاهای سایه خوش و کلاتو به طور ۱۰۰ در صد تخریب شده است و منازلی هم که فرو نریخته، قابل سکونت نیست. در سایر روستاها وضعیت مشابهی حاکم است.

حجت الاسلام پولادی با تاکید بر حضور طلاب و روحانیون در مناطق زلزله زده اعلام کرد: در کنار نیروهای جهادی، مسئولان و نیروهای خدمات رسان، طلاب، روحانیون و علمای استان نیز در کنار مردم آسیب دیده حضور دارند. به طور ویژه از مدرسه آل البیت بندرلنگه بیش از ۳۰ طلبه حضور دارد و در کنار هر جهادی یک طلبه است و در خدمت رسانی، مشاوره، آوار برداری همراه و همگام خیرین و گروههای مردمی، جهادی خدمت رسانی می کنند.

وی با قدردانی از حضور خیرین، مردم، مسئولان کشوری و استانی، نیروهای مسلح، گروههای جهادی، نیروهای خدمات رسان، از حضور اصحاب رسانه در کنار مردم زلزله زده مردم غرب هرمزگان هم قدردانی کرد و گفت: رسانه ها بخش اعظم عملکردها را منعکس می کنند و در این شرایط سخت در کنار مردم هستند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.