×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مردم و مسئولین در کنار زلزله زدگان خواهند بود

حسین روحی،شیخ حسین بازماندگان، امام جمعه اهل سنت بندرپل  در گفتگوی اختصاصی  با تجارت جنوب آنلاین، ضمن بازدید از روستای زلزله زده سایه خوش با قدردانی از تلاش مردم و مسئولین در کمک به مردم زلزله زده غرب هرمزگان گفت : با تلاش نیروهای جهادی ، امداد رسان ، بسیج و سپاه کمک به مردم آسیب دیده ناشی از زلزله ادامه دارد . مردم وقتی این شور و شوق خدمت را می بینند خوشحال می شوند . این ویژگی ما ایرانیهاست که در کنار هم برای حل مشکلات تلاش کنیم . امام جمعه اهل سنت بندرپل افزود : تقریبا از بیشتر روستاهای منطقه زلزله زده بازدید داشته ام بحمدلله لحظه به لحظه امید در دل مردم بیشتر می شود .مسئولین استانی و کشوری ، سپاه ،بسیج همه و همه انصافا سنگ تمام گذاشته اند. بازماندگان تصریح کرد : آسیب دیدگان این حادثه اطمینان داشته باشند مردم و مسئولین آنها را تنها نمی گذارند تا رفع کامل مشکلات و آبادانی روستاهای آسیب دیده همراهی و همکاری خواهند داشت .
شیخ محمد داشن امام جمعه کهورستان هم با تاکید بر ضرورت حمایت از اسیب دیدگان گفت : از همه کسانی که همت می کنند و در کاهش آلام مردم زلزله زده مؤثر هستند صمیمانه تشکر و قدردانی می کنم .
امام جمعه کهورستان از حضور جوانان این منطقه در مناطق زلزله زده و کمک به آسیب دیدگان از ساعات اولیه وقوع زلزله خبر داد و افزود : به نمایندگی از مردم کهورستان اعلام می کنم همچنان آمادگی داریم در کمک به مردم سایه خوش و روستاهای زلزله زده فعالانه حضور داشته باشیم . و حمایت از آنان را وظیفه خود می دانیم .