×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پایان عملیات نصب ۴۰۰ دستگاه کانکس اهدایی فرماندهی کل سپاه تا۴۸ ساعت آینده

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،سرهنگ حسن صنعتکاران در جمع خبرنگاران افزود: فرماندهی کل سپاه پاسداران ۴۰۰ دستگاه کانکس به منطقه زلزله زده سایه خوش بندرلنگه اهدا کرده است که هم اکنون ۲۰ گروه جهادی متخصص مشغول نصب و راه اندازی آن هستند.

وی بیان داشت: همزمان با نصب کانکس‌ها، ۱۵۰ چشمه دستشویی و حمام نیز در منطقه سایه خوش جانمایی و نصب می شود و آبرسانی سیار با تانکرهای آبرسان هم تا رفع کامل مشکل آب، در منطقه سایه خوش در حال انجام است.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان اظهارداشت: امداد رسانی گروه های فعال و توانمند جهادی و بسیجی در منطقه زلزله زده سایه خوش و روستاهای اطراف آن از همان آغازین لحظه های وقوع زلزله آغاز شده و تا زمان عادی شدن وضعیت مردم آسیب دیده این مناطق در میدان ادامه دارد.

سرهنگ صنعتکاران ادامه داد: از زمان وقوع زلزله سایه خوش تاکنون، گروه های بسیجی و سپاهی، نیروهای نظامی و انتظامی و مسوولان استانی و ملی در صحنه حضور پیدا کرده اند اما مانند همیشه، گروه های جهادی در راس و در گام نخست خدمت رسانی به زلزله زدگان می درخشند.

زلزله های پی درپی بویژه ۶.۱ و۶.۳ ریشتری بامداد شنبه – یازدهم تیرماه – در بندر خمیرو بندرلنگه استان هرمزگان رخ داد که در این حادثه تاکنون ۱۱۱ نفر مصدوم و پنج نفر فوت شدند.
براثر این زمین لرزه ها که چندین پس لرزه بزرگ نیز به دنبال داشته، شماری از واحدهای مسکونی به طور کلی تخریب شدند.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.