×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر
ارسال ۱۰ مخزن جدید ذخیره آب به مناطق زلزله زده بندرلنگه

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،عبدالحمید حمزه پور پیش از ظهر چهارشنبه با بیان اینکه خدمات‌رسانی آبفا تا زمان پایداری شرایط در مناطق زلزله زده ادامه خواهد داشت، بیان داشت: آبرسانی از طریق شبکه توزیع روستاهای زلزله زده در حال انجام است و اکیپ اتفاقات آبفا نیز در روستاهای زلزله زده مستقر شده اند تا روند خدمات رسانی با سرعت انجام شود.

وی با اشاره به اینکه در روز دوم بعد از زلزله ۱۰ مخزن ذخیره ثابت در نقاط مختلف روستاها نصب شده بود، ادامه داد، با هدف تسهیل در دسترسی مشترکین و همچنین امدادگران به آب آشامیدنی، ۱۰ مخزن ثابت جدید نیز در چهارمین روز پس از زلزله با ظرفیت ۵۰ هزار لیتر در نقاط مختلف روستاها نصب شد تا ظرفیت مخازن نصب شده در این مناطق به ۱۰۰ هزار لیتر برسد.

مدیرعامل آبفا افزود: با راه اندازی سرویس های بهداشتی در نقاط مختلف روستاهای زلزله زده، شرکت آب و فاضلاب هرمزگان با ارسال لوله و اتصالات جدید اقدام به تامین آب سرویس های احداث شده کرد.

وی تصریح کرد: با هدف تسریع در انجام کارها دو اکیپ جدید نیز به رفع اتفاقات اضافه شدند که امیدواریم روند نصب شیرآلات و لوله گذاری در کمترین زمان ممکن انجام شود.

حمزه پور در ادامه با بیان اینکه آبفا از هیچ کوششی برای تامین نیاز آبی روستاها دریغ نمی کند، گفت: خدمات رسانی در مناطق زلزله زده همچنان ادامه خواهد داشت و اکیپ اتفاقات تا زمان پایداری کامل آب در کنار مردم خواهند ماند.

وی در پایان گفت: آبرسانی سیار نیز در مناطق زلزله زده بوسیله چهار تانکر در حال انجام است تا نیاز آبی مردم با کمترین دغدغه مرتفع شود.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.