×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
شناسایی و دستگیری عامل فروش داروی غیرمجاز در فضای مجازی

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،سرهنگ” احسان بهمنی”، رئیس پلیس فتا استان هرمزگان بیان داشت: در راستای تأمین امنیت در فضای مجازی یک صفحه اینستاگرام که اقدام به فروش انواع داروی غیرمجاز می‌نمود ، مشاهده شد.

این مسئول انتظامی افزود: کارشناسان پلیس فتا تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کردند که با توجه به مستندات به‌ دست‌آمده و اقدامات تخصصی صورت گرفته، متهم شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی دستگیر و به پلیس فتا انتقال داده شد.

سرهنگ بهمنی خاطرنشان کرد: پلیس فتا با رصد‌های مستمر و شبانه‌روزی خود در فضای مجازی ،با کسانی که سلامت مردم را بازیچه اهداف شوم خود قرار می‌دهند، مقتدرانه و مطابق قانون برخورد خواهد کرد.

این مقام مسئول ضمن تأکید بر اینکه خرید و فروش محصولات دارویی در فضای‌ مجازی ممنوع است به شهروندان توصیه کرد: با توجه به اینکه امکان ارائه داروهای تقلبی و تاریخ گذشته در فضای مجازی متصور است، بهتر است هرگونه دارو از داروخانه‌ها یا مراکز بهداشت تهیه و خریداری شود.

وی از شهروندان خواست: در صورت بروز مشکل و مواجهه با جرائم رایانه‌ای می‌توانند با مراجعه حضوری به پلیس فتا و یا با مراجعه به سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir و یا با شماره‌ گیری ۰۹۶۳۸۰ مرکز امـداد و فوریت‌های سایبـری از مشاوره‌ها و راهنمایی‌های کارشناسان این پلیس در جهت رفع مشکلات احتمالی خود اقدام نمایند

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.