×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ارائه خدمات ویژه بانوان در مناطق زلزله‌زده ضروری است

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،زینب اختری عصر چهارشنبه با حضور در منطقه سایه‌خوش از این منطقه زلزله زده بازدید و با مردم شریف این روستا گفتگو کرد و با تاکید بر روند سریع امدادرسانی در مناطق زلزله زده هرمزگان نسبت به سایر بحران ها و اتفافات اظهار داشت: هماهنگی، استفاده از تمامی ظرفیت ها و تقسیم کار میان دستگاه های مختلف و حضور موثر استاندار و وزیر کشور قابل مقایسه با موارد مشابه نیست.

اختری با تاکید بر اینکه امکانات و اقلام ضروری مورد نیاز باید در روستاهای دورتر هم به نحو بهتری توزیع شود، تصریح کرد: علی‌رغم اینکه روند امداد رسانی به خوبی ادامه دارد ولیکن بیست و سه روستا در قسمت بالای دژگان وجود دارد که باید سطح خدمات رسانی به آنها هم افزایش یابد.

اختری با اشاره به توزیع آب و برق در این روستاها گفت: با توجه به اینکه سرویس بهداشتی و امکانات دیگر هنوز به طورکامل فراهم نشده لذا درصدد هستیم با استفاده از نیروهای مردمی شبکه توزیع را تقویت کنیم.

وی با تاکید بر اینکه برای ارائه خدمات نیازمند اطلاعات دقیق‌تر هستیم، یادآور شد: سپاه در این خصوص اقدام مناسبی انجام داده و برای هر چند روستا یک نماینده قرار داده است که اطلاعات دقیقی را در اختیارمان قرار می داد.

مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده با اشاره به مسایل بانوان در مناطق زلزله زده اظهار داشت: با توجه به اینکه شرایط برخی از بانوان خاص هست و باید خدمات ویژه‌تری به آنها ارائه شود لذا براساس بازدیدهای انجام شده هماهنگی لازم با استاندار صورت گرفت.

وی با اشاره به شرایط آب و هوایی در هرمزگان خاطرنشان کرد: هر کاری که در توانمان باشد قطعاً انجام خواهیم داد و با استفاده از ظرفیت‌ها و کمک های مردمی تلاش می کنیم بهترین اتفاقات رقم بخورد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.