×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
کیفرخواست متهم پرونده قتل شهید احترامی صادر شد

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،علیرضا احمدی منش عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران بیان داشت: در کمتر از دوماه از وقوع حادثه قتل شهید ستوان سوم «رضا احترامی» جمعی یگان امداد شهرستان بندرعباس می گذرد و صدور کیفرخواست این پرونده در دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس صادر شد.

احمدی منش با بیان اینکه اتهام وارده به متهم مباشرت در قتل عمدی شهید رضا احترامی است، گفت: پس از تکمیل تحقیقات و روند مصرّح در قانون آئین دادرسی کیفری پرونده مذکور با صدور کیفرخواست و قرار جلب به دادرسی جهت رسیدگی به دادگاه کیفری یک استان هرمزگان ارسال شد.

وی بیان داشت با دستور موکد ریاست کل دادگستری استان وقت رسیدگی دادگاه در سریع‌ترین زمان ممکن تعیین و اظهار امیدواری کرد، این دادگاه ظرف روزهای آتی برگزار و متهمین در سریعترین زمان ممکن به کیفر اعمالشان برسند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان در پایان با بیان اینکه دستگاه قضایی همواره قدردان زحمات مأموران فداکار نیروی انتظامی بوده و با هرگونه تمرد نسبت جان برکفان این نیرو در حین ماموریت های محوله برخورد قاطع می کند، تأکید کرد: سبزپوشان نیروی انتظامی به عنوان بازوی توانمند دستگاه قضایی همواره نشان داده اند برای حراست از سرمایه امنیت ملی و آرامش مردم شریف و عزیز ایران اسلامی، در صف مقدم ایثار و فداکاری از هیچ تلاش و مجاهدتی فروگذار نمی‌ نمایند و در این مسیر عزت آفرین شهدای گرانقدری را تقدیم داشته اند که به روح مطهر همه این شهدای والامقام درود می فرستیم.

گفتنی است؛ قاچاقچیان سوخت در شامگاه یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ با حمله خودرویی به یکی از مأموران انتظامی یگان امداد شهرستان بندرعباس به هویت ستوان سوم “رضا احترامی”، این مأمور جان برکف انتظامی را به شهادت رسانده بودند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.