×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اعلام آمادگی شهرداری بندرعباس جهت ذبح دام‌های شهروندان در روز عید سعید قربان

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،احمد ملائی نسب ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید قربان از آمادگی شهرداری بندرعباس جهت ذبح دام‌های شهروندان در این روز خبر داد و گفت: تنها مکان مجاز عرضه و ذبح دام در شهر بندرعباس کشتارگاه شهرداری می باشد و از فعالیت های غیر مجاز در سطح شهر جلوگیری و برخورد قانونی صورت می پذیرد.
این مقام مسئول در ادامه گفت: به منظور تامین امنیت غذایی و سلامت شهروندان، در روز عید قربان کشتارگاه شهرداری با رعایت نکات بهداشتی و رعایت اصول شرعی توسط 20 سلاخ آماده پذیرش ذبح دام‌ های شهروندان هستند.
ملائی نسب افزود: با همکاری اتحادیه مواد پروتئینی، محدودیتی در عرضه دام نداریم و خدمات دهی به شهروندان با حضور ناظران بهداشتی، ناظران شرعی با همکاری اداره کل دامپزشکی ارائه می شود.
وی گفت: به منظور پیشگیری از سوء استفاده های احتمالی قاچاقچیان دام، برای خروج دام زنده از کشتارگاه ارائه کارت ملی و ثبت شماره ملی الزامی می باشد.
رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های شهرداری بندرعباس به فعالیت های انجام شده در آماده سازی کشتارگاه از قبیل؛ راه اندازی بوفه موقت،ایجاد سایبان، زیباسازی و پاکسازی محوطه کشتارگاه،تعمیر و بهسازی سرویس های بهداشتی، افزایش تعداد فن داخل سالن کشتار، نصب آبسردکن در محوطه کشتارگاه،
پیش بینی و آماده سازی فضای پارکینگی و هماهنگی جهت حضور پلیس راهنمایی رانندگی و نیروی انتظامی به منظور انتظام بخشی و…اشاره کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.