×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اطاعت از ولي فقيه، تجلي اطاعت از امام زمان(عج) است/ منتظران ظهور بايد وحدت محور باشند

به گزارش روابط عمومی دادگستری کل استان هرمزگان، آیت الله کاظم صديقي مشاور عالی ریاست قوه قضاییه و امام جمعه موقت تهران در همایش عید بیعت با موضوع اخلاق مهدوی و در جمع مسئولین و کارکنان دستگاه قضایی استان هرمزگان با بیان این مطلب که خداوند متعال و انبیا الهی، به مهمترین ويژگي های  امام عصر(عج) اشاره نموده اند تصريح کرد: خداوند متعال ، امام زمان(عج) را باطن و گوهر قرآن و احيا کننده دلهاي مردم ذکر نموده است زيرا حضرت حجت(عج)، اسم اعظم، عصاره انبیاء و مظهر اوصاف الهي است.

آیت الله صدیقی در ادامه افزود: کساني که محبت امام زمان(عج) را در دل حس مي‌کنند بدون شک در پرتو اين نور قرار گرفته‌اند و مشمول رحمت خاصه الهي هستند؛ زيرا حيات طيبه، تنها با زندگي در سايه امام زمان(عج) به دست مي‌آيد.

دبیر کل بنیاد بین المللی غدیر با اشاره به دستاوردهای دستگاه قضایی استان هرمزگان در حوزه اصلاح ذات البین،ختم  منازعات و ایجاد صلح و سازش خاطر نشان کرد: امام زمان (عج) ذخیره انبیاء و اولیاء الهی است و ظلم ستیزی ، یاری مظلومان ، حرکت در راه رضای خدا ، اصلاح ذات البین ، ایجاد اخوت میان مسلمین، پاک دستی، خدمت به محرومین و مسئولیت پذیری از جمله ویژگی های منتظران حقیقی است.

مشاور عالی رئیس قوه قضائیه تصریح کرد: منتظران ظهور بايد وحدت محور باشند و اين وحدت جز  با تکیه بر ولایتمداری به دست نمي‌آيد، زيرا ولي فقيه نقطه مرکزي حرکت امت اسلامی است و اطاعت از او تجلی اطاعت از امام زمان (عج ) می باشد ،بنابراین کساني که دم از محبت امام زمان(عج) مي‌زنند بايد اطاعت از ولي فقيه را در راستاي اطاعت از امام عصر بدانند.

در ابتدای این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین اکبری رئیس کل دادگستری استان هرمزگان ضمن خیرمقدم به آیت الله صدیقی و ابراز خرسندی از توفیق حضور در محضر این استاد برجسته عرفان و فقاهت، گزارشی از عملکرد و دستاوردهای دستگاه قضایی استان هرمزگان ارائه نمود .

شایان ذکر است : در پایان این همایش از برگزیدگان مرحله استانی ششمین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان قوه قضائیه با اهدای لوح سپاس و هدایایی به رسم یادبود تقدیر شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.