×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
خرید خدمت در ۶۰۶ مرکز درمانی استان انجام می‌شود

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،دکتر غلامعباس مومنی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان قشم با تبریک عید سعید قربان گفت: ما مسوولان باید در کنار مردم باشیم و بدی‌ها، زشتی‌ها، کم کاری ها و ناتوانی‌ها را ذبح و قربانی کنیم و به جای آن خداوند به ما توانایی، ولایت مداری، خوبی و خدمتگزاری عطا می‌کند.

مومنی با تبریک هفته تامین‌اجتماعی افزود: هفته تامین اجتماعی فرصتی است تا بتوانیم مشکلات و چالش های پیش رو را بررسی کرده و آنها را برطرف نموده و توانمندی‌های خود را تقویت نماییم.

سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی هرمزگان بیان کرد: سازمان تامین اجتماعی به دو صورت مستقیم و غیر مستقیم خدمات درمانی خود را به بیمه‌شدگان این سازمان ارائه می‌کند.
وی خاطرنشان کرد: در درمان مستقیم، خدمات درمانی در مراکز ملکی سازمان از جمله بیمارستان، درمانگاه و … به بیمه‌شدگان ارائه می‌شود و در درمان غیرمستقیم خرید خدمت صورت می‌گیرد.
مومنی اظهارداشت: مدیریت درمان تامین اجتماعی استان هرمزگان در ۹مرکز ملکی شامل یک بیمارستان، یک پلی کلینیک و هفت درمانگاه در سطح استان خدمات درمانی را به بیمه‌شدگان عرضه می‌کند.
این مسوول با اشاره به ارائه خدمات غیرمستقیم درمانی تامین اجتماعی عنوان کرد: در استان هرمزگان ۶۰۶ مرکز درمانی طرف قرارداد با مدیریت درمان تامین اجتماعی هرمزگان هستند و خرید خدمت از این مراکز صورت می‌گیرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.