×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 23 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مجموعه تفریحی و تاریخی ارمغان مالیات شهرستان حاجی آباد از محل وصول مالیات افتتاح شد

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، در اولین روز هفته مالیات و فرهنگ سازی مالیاتی، پارک ارمغان مالیات توسط مدیر کل امور مالیاتی هرمزگان و با حضور امام جمعه شهرستان حاجی آباد، فرماندار حاجی آباد، شهردار حاجی آباد و معاونین اداره امور مالیاتی هرمزگان افتتاح و تقدیم مردم این شهرستان شد.

مدیرکل امور مالیاتی هرمزگان در آیین افتتاح مجموعه فرهنگی تاریخی ارمغان مالیات در شهرستان حاجی آباد، اظهار داشت: پرداخت مالیات موجب عمران و آبادانی بیشتر در شهرستان های کشور می شود.
رضا آخوند زاده افزود: افتتاح پروژه هایی از محل مالیات موجب می شود که مردم آثار پرداخت مالیات را ببینند و امر پرداخت مالیات مشارکت بیشتری داشته باشند.
آخوند زاده تشویق مودیان مالیاتی برای خود اظهاری واقعی تر و وصول مالیات بیشتر را از آثار افتتاح پروژه های عمرانی با نام ارمغان مالیات عنوان کرد.
وی با بیان اینکه افتتاح مجموعه فرهنگی تاریخی در ورودی استان هرمزگان افتخاری است که نه تنها مردم شهرستان حاجی آباد بلکه مردم هرمزگان و مردم سایر استان ها که می خواهند وارد این استان شوند از آن بهره مند خواهند شد، تاکید کرد که سایر شهرداران نیز در این راستا اقدام و پروژه های عمرانی را با عنوان ” ارمغان مالیات” نامگذاری نمایند تا مردم بیشتر از آثار پرداخت مالیات خود مطلع شوند.
مدیر کل امور مالیاتی هرمزگان بیان داشت: در راستای فرهنگ سازی مالیاتی پیگیر هستیم که مردم آثار پرداخت مالیات را به صورت عینی تر و بیشتر در استان هرمزگان ببیند.
شهردار حاجی آباد نیز در آئین افتتاحیه مجموعه تاریخی و تفریحی ارمغان مالیات گفت: فاز نخست این مجموعه در زمینی به مساحت ۳ هکتار و با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال اعم از اعتبار تملک و آماده سازی عمرانی امروز به بهره برداری رسید.
معصومی افزود: بازی های آبی، یک و نیم هکتار فضای سبز و نخلستان، برج نوری و چراغ های نور افکن و استراحت گاه از امکانات فاز نخست این مجموعه تاریخی و تفریحی می باشد.
وی در پایان گفت: کل مساحت این پروژه بیش از ۱۹هکتار می باشد که در فاز های بعدی به بهره برداری خواهد رسید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.