×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 9 خبر
استقرار تیم‌های درمانی تامین اجتماعی در مناطق زلزله‌زده

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،دکتر غلامعباس مومنی با بیان این مطلب گفت: به مدت یک هفته تیم‌های درمانی مدیریت درمان تامین اجتماعی هرمزگان در تمامی درمانگاه‌ها و درمانگاه صحرایی شهید محمدیان مستقر در مناطق زلزله‌زده استقرار پیدا می‌کنند.

مومنی افزود: با هماهنگی انجام شده با سردار عظمایی فرمانده منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه پاسداران و سردار جعفری جانشین بهداری نیروی دریایی سپاه پاسداران، استقرار این تیم‌ها انجام می‌شود و خدمات مورد نیاز مردم در این مناطق به آنها ارائه می‌گردد.

وی عنوان کرد: در این یک هفته ۱۴ پزشک عمومی، سه پزشک متخصص، سه روانشناس و ۲۸ پرستار به همراه دارو و تجهیزات مورد نیاز در منطقه حضور پیدا کرده و خدمات درمانی را به مردم ارائه می‌نمایند.

مومنی خاطرنشان کرد: با توجه به اثرات منفی وقوع زلزله بر مردم حضور روانشناس در این منطقه بسیار ضروری بود که باعث هماهنگی‌های انجام شده، سه روانشناس به مدت یک هفته در این منطقه حضور پیدا کرده و خدمات درمانی روانشناسی را به افراد آسیب دیده از زلزله ارائه می‌کنند.

وی در پایان گفت: مدیریت درمان تامین اجتماعی استان هرمزگان بر خود واجب می‌داند که همانگونه که از ابتدای وقوع زلزله در منطقه حاضر بوده و خدمات درمانی را به زلزله‌زدگان ارائه نموده‌است، تا زمانی که این نیاز احساس شود که خدمات مورد نیاز زلزله‌زدگان باید ارائه شود در کنار این مردم خواهد بود.

قابل ذکر است؛ تیم‌های درمانی مدیریت درمان تامین اجتماعی هرمزگان از ۲۰تیر ماه همزمان با آغاز هفته تامین اجتماعی و پویش تامین اجتماعی همدل به مدت یک هفته هر روز در مناطق زلزله‌زده غرب هرمزگان مستقر بوده و خدمات درمانی به مردم ارائه می‌کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.