×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 23 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 6 خبر
به دنبال تحول در حوزه تکریم ارباب رجوع با بهبود ساختارها و فرآیندها هستیم

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،صبح امروز با حضور مهدی دوستی استاندار هرمزگان، حجت الاسلام میرزایی مشاور فرهنگی استاندار هرمزگان، حجت الاسلام تقوی رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان هرمزگان، معاونان استانداری و جمعی از مدیران کل استان همایش “مرز تماس” در سالن اجتماعات شرکت گاز برگزار شد.

دوستی در این همایش گفت: در تماس مردم با دولت یک مرز وجود دارد که در این مرز خدمات دولتی ارائه می‌شود و به دنبال اصلاح و بهبود این مرز هستیم تا خدمات مناسب‌تری به مردم بدهیم.

وی هدف از برگزاری این همایش را افزایش سطح تکریم ارباب رجوع دانست و افزود: گرچه احترام اصل اول تکریم ارباب رجوع است اما باید زمان ارائه خدمات دولتی هم اصلاح شود و انجام کار مردم به تاخیر نیفتد.

دوستی گفت: در دستگاه‌های دولتی گاهی اوقات روندی طولانی یک خدمت باعث معطلی ارباب رجوع می‌شود از این رو باید ساختار و سیستم به نحوی تعریف شود که سطح خدمات موجب افزایش رضایت ارباب رجوع شود.

وی تصریح کرد: این همایش گام اول برای بهبود ساختارها و سامانه‌ها در جهت افزایش سطح کارایی افراد و کارکنان دولت است شاهد تحول در مسئله تکریم ارباب رجوع در دستگاه‌های اجرایی باشیم.

دوستی گفت: در راستای تحقق این هدف از ایده‌های نو و پیشنهادات تمام کارکنان دولتی نیز استفاده خواهیم کرد و از ایده‌های برتر نیز حمایت خواهد شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.