×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر
با حکم وزیر کشور فرماندار ویژه شهرستان میناب ابقا شد

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،تغییر و تحولات در دولت سیزدهم در حوزه فرمانداران استان هرمزگان با تغییر 11 فرماندار از 13 فرماندار آغاز شد و در بین تمام شهرستان‌ها تنها فرمانداران میناب و بندرخمیر بدون تغییر در سمت خود باقی ماندند.

در این بین فرماندار شهرستان میناب با عملکرد خوبی که از خود در حوزه مدیریت بحران سیلاب دی ماه سال گذشته به وقوع پیوست و اجرای برنامه‌های دولت سیزدهم، توانسته نظر این دولت را نیز جلب کند و استاندار هرمزگان طی درخواستی از وزیر کشور خواستار ابقای مجید سلحشور در این پست شد.

وزیر کشور نیز با درخواست استاندار هرمزگان موافقت و فرماندار ویژه شهرستان میناب را برای یک دوره چهارساله دیگر در این سمت ابقا کرده است.

در حکم احمد وحیدی آمده است: به پیشنهاد استاندار محترم هرمزگان و نظر به مراتب شایستگی، تجارب علمی و عملی جنابعالی، به موجب این حکم شما را به مدت چهار سال به سمت فرماندار فرمانداری ویژه شهرستان میناب منصوب می‌نمایم.

امید است با اتکال به خداوند متعال، رعایت تقوای الهی و موازین شرعی، در چهارچوب قوانین، مقررات و تدابیر ابلاغی، ضمن تعاملات لازم با مسئولین سایر سازمانها و نهادها، با اندیشه و مدیریت انقلابی_جهادی، در اجرای سیاست های دولت مردمی و برنامه‌های وزارت کشور در خدمت به مردم، پیشرفت و تعالی مادی و معنوی حوزه محل خدمت و انجام وظایف محوله، با سرلوحه قرار دادن محور های زیر، در ظل توجهات حضرت ولی عصر( عج) و تحت زعامت مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) موفق و سرافراز باشید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.