×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
۲ هزار بسته معیشتی بین زلزله زدگان غرب هرمزگان توزیع شد

به گزازش تجارت جنوب آنلاین،سردار اباذر سالاری روز شنبه در حاشیه توزیع بسته های معیشتی بین زلزله زدگان سایه خوش بندرلنگه افزود: بسته‌های معیشتی شامل برنج، روغن، حبوبات، رب گوجه فرنگی، ماکارونی، خرما و چایی به ارزش هر بسته ۸ میلیون ریال است.

وی بیان داشت: در بیست و چهارمین مرحله رزمایش مواسات و همدلی در مجموع ۳۰ هزار بسته معیشتی با همکاری نهادها، سازمان ها و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تهیه شده و به تدریج بین مردم نیازمند استان هرمزگان توزیع می شود.


فرمانده سپاه هرمزگان اظهارداشت: در ۲۴ مرحله رزمایش مواسات و همدلی در ۲ سال گذشته ۹۶۰ هزار بسته معیشتی و نوشت افزار با کمک نهادهای مردمی، دستگاه ها، سازمان ها و بویژه سپاه پاسداران تهیه و بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا توزیع شده است.


سردار سالاری ابرازداشت: گروه‌های جهادی با اهتمام جدی برای کمک به آسیب دیدگان زلزله غرب هرمزگان از همان لحظه های ابتدایی حادثه در کنار مردم حاضر شدند و با نصب چادر، کانکس، بیمارستان صحرایی، آواربرداری و توزیع اقلام سرمایشی و همچنین غذای گرم به یاری زلزله زدگان شتافتند.
وی خدمتگزاری به مردم را افتخار دانست و گفت:  سپاه و بسیج همواره در کنار مردم زلزله زده غرب استان هرمزگان خواهد ماند وبه خدمت رسانی به آسیب دیدگان می‌پردازد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.