×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بیمارستان خلیج فارس باید نقش مهم‌تری را در حوزه درمان استان هرمزگان ایفا کند

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،حجت‌الاسلام و المسلمین  محمد عبادی‌زاده در دیدار مدیرکل و کارکنان تامین اجتماعی استان هرمزگان که در دفتر امام جمعه بندرعباس برگزار شد، ضمن تبریک روز تامین اجتماعی، اظهار داشت: اقدامات خوبی توسط تامین اجتماعی در حال انجام است که باید به آن سرعت داده شود.

وی، با اشاره به اهمیت ارایه خدمات غیر حضوری، عنوان کرد: ارایه صحیح خدمات الکترونیکی و غیر حضوری باعث افزایش رضایتمندی عموم مردم جامعه خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، با اشاره به اهمیت توسعه عدالت در حوزه تامین اجتماعی، ابراز کرد: باید به زوایای عدالت در حوزه تامین اجتماعی توجه شود تا نتایج مد نظر در جامعه محقق شود. چراکه تامین اجتماعی نزدیک‌ترین بخش به تحقق و توسعه عدالت در جامعه است.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده، با اشاره به اهمیت گسترش خدمات در حوزه‌های مختلف درمانی استان هرمزگان، تصریح کرد: سطح درمانی استان باید افزلیش پیدا کند که تامین اجتماعی نقش بسیار مهمی در تحقق این موضوع ایفا می‌کند.

وی، با اشاره به اهمیت و تاکید بر رویکرد توجه به تقویت و بهره‌گیری از بخش‌ خصوصی، خاطرنشان کرد: از ظرفیت بخش خصوصی برای ایجاد و توسعه بیمارستان‌های تخصصی خصوصی استفاده شود تا شاخص‌های درمانی استان ارتقاء پیدا کند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، باذکر این نکته بیمارستان خلیج فارس هنوز نتوانسته است نقش خود در استان هرمزگان را به خوبی ایفا کند، بیان کرد: بخشی از خلاء موجود در حوزه درمان از طریق بیمارستان خلیم فارس قابل رفع است که باید به آن توجه کرد و مورد بررسی قرار گیرد تا این بیمارستان نقش خود را در جایگاه بالاتری ایفا کند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.