×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 6 خبر
عملیات اجرایی پل پیامبر اعظم(ص) بندرعباس آغاز شد

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،عصر امروز آئین کلنگ زنی عملیات احداث پل پیامبر اعظم (ص) اتصال بلوار شهید رجایی به آزاد راه شهيد رجايي با حضور استاندار هرمزگان، شهردار بندرعباس، فرماندار بندرعباس، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس، جمعی از مسئولان استانی و شهرستان و مدیران شهرداری برگزار شد.

                             

مهدی دوستی در این آیین بیان داشت :شهرک پیامبر اعظم(ص) با توجه به وسعت و تراكم ماننديك شهر و دومين شهر بزرگ استان می باشد ولازم است طرح هاي ویژه‌ای برای توسعه زیرساخت‌های این منطقه در نظرگرفته شود تامشکلات فعلی آن در حوزه آب ، راه، مدرسه و کلاس درس بصورت جدی پیگیری و رفع شود.

دوستی گفت: موضوع مهم بعدی ساماندهی میدان سایت پیامبر اعظم است که در تلاش هستیم باتوجه به تامین اعتبارموردنیاز اين پروژه طی چند ماه آینده آغازشود.

استاندار هرمزگان برخورداری از امکانات زیرساختی مناسب را حق ساکنان این منطقه دانست و تاکیدکرد: باتوجه به اتفاق نظر و همدلی خوبی که بین شورای شهر ، شهرداری و استانداري وجود دارد امیدواریم محدودیت‌های شهر برطرف شود و گشايش هایی در مسیر رشد زندگی مردم رقم بخورد.

وی با اشاره به تامین زمین مناسب برای احداث پارک افزود: در راستای ایجاد فضاهای تفریحی مناسب به یاری خدا و با همت شهرداری بزودی پارک بزرگ جنگلی در محدوده پنجعلی نیز کلنگ زنی خواهدشد.

                       

مهدی نوبانی شهردار بندرعباس در اين مراسم اظهار کرد: امروز با کلنگ زنی عملیات احداث پل پیامبر اعظم (ص)یکی از رويدادهاي مهم ومثبت توسعه شهر برای شهروندان بندرعباسي رقم خورد.

نوبانی بیان داشت: با احداث و بهره برداری از این پل، بار ترافیکی بلوارهاي منتهي به غرب شهر بندرعباس کاهش پیدا می كند و با توجه به اینکه اين پل مهم راه دسترسي نزديكتري به صنایع غرب و بندر شهيد رجايي محسوب ميشود کارکنان و کارمندان اين مجموعه ها نزديكتر ايمن تر و با حداقل ترافيك ميتوانند از اين مسير استفاده نمايند.

این مقام مسئول افزود: افتتاح این پل در آينده می تواند باعث تسهیل درکاهش تصادفات و ترافیک شود.

نوبانی گفت: شهرداری بندرعباس در راستای خدمت رسانی به شهروندان گام های موثری را برداشته است كه حمایت و پشتیبانی شورای اسلامی شهر بندرعباس در اين مسير تاثير بسزايي داشته و از اعضاي محترم شورا در خصوص همراهي و همكاري در به ثمر نشستن پروژه ها و برنامه ها به خصوص عمليات احداث پل پيامبر اعظم (ص)قدر داني مي نمايم

نوبانی اذعان داشت: در هفته دولت پروژه های متعددی نظیر، افتتاح پارک ساحلی، کلنگ زنی شهربازی و همچنین نهضت آسفالت و بازگشایی معابر را خواهيم داشت
و قطعا با تلاش و كوشش و جديت در اداره امور درخواستهاي مردم براي توسعه شهر محقق خواهد شد

شهردار بندرعباس بیان داشت: از حمایت ها و پشتیبانی های استاندار هرمزگان در ارتباط با احداث پل پیامبر اعظم(ص) و همچنین تامین مبلغ 60 میلیارد تومان از 110 میلیارد تومان هزينه این پروژه تشکر و قدردانی می کنم.

نوبانی با اشاره و تشريح جزييات اين پروژه گفت: عمليات اجراي اين پل 18 ماه به طول می انجامد و شرکت توسعه ایثار سبلان پيمانكار این پروژه است.

شهردار بندرعباس گفت: پل دارای 12 دهنه و حجم بتن ریزی آن 9 هزارو 800 متر مکعب و بالغ بر 252 تن آهن آلات برای ساخت پل مذکور استفاده می شود.

وی در ادامه اظهار داشت: حجم خاکریزی و خاکبرداری حدود 81 هزار متر مکعب و عرض آسفالت 10 متر است و با افتتاح این پل، بلوار شهيد رجايي از بن بست خارج و به آزاد راه بزرگ شهيد رجايي وصل مي شود

نوبانی در پایان تصریح کرد: شهرداری بندرعباس به عنوان مجری طرح های عمرانی شهر بازوی توانمند و پيش رو در حوزه های مختلف عمرانی است.

                 

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس در این آیین گفت:همراهی استاندار و مجموعه دولت با شورای شهر و شهرداری بندرعباس می تواند اتفاقات خوبی را برای شهر بندرعباس و شهروندان رقم بزند.

فاطمه جراره افزود: احداث این پل نقش بسزایی در کاهش ترافیک میدان باهنر، پل سایت و بلوار پاسداران دارد و اگر این پل در زمان مقرر اعلام شده افتتاح شود شیرینی خدمتي که برای شهروندان انجام می دهیم دو چندان می شود.

جراره گفت: اگر در كنار شورای شهر و شهرداری همراهی و همکاری دیگر ارگان ها و سازمان ها را داشته باشيم قطعا و حتما پروژه هایی که به شهروندان وعده بهره برداري می دهیم در موعد مقرر به سر انجام و بهره برداري خواهد رسيد

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.