×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آمریکا با چاپ دلار، تورم خود را به کشورهای دیگر صادر می‌کند

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،حجت‌الاسلام و المسلمین « محمد عبادی‌زاده » در خطبه‌های نماز جمعهبا ذکر این نکته که مساله حجاب همواره مورد توجه ادیان مختلف بوده است، اظهار کرد: یکی از مورخین غربی (ویل دورانت) در کتاب خود به این نکته اشاره دارد که مساله حجاب برای ایرانیان پیش از اسلام مساله‌ای پذیرفته بود و در آن دوران حجاب مربوط به خانواده‌های متشخص بود.

وی، با بیان این نکته که در دین یهود مساله پوشش بسیار جدی بود، عنوان کرد: بر اساس قانون تلمود که پیش از اسلام در قوانین یهودی اجرا می‌شد، اگر زنی حجاب را رعایت نمی‌کرد، شوهر حق داشت خانم خود را طلاق دهد.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، با اشاره به این نکته که جزیره‌العرب تنها نقطه‌ای پیش از اسلام است که روی قوانین حجاب تاکید نشده است، ابراز کرد: عرب جاهلیت نسبت به حجاب و پوشش بی‌تفاوت بود و متاسفانه  آن‌چیزی که امروز در دنیای غرب شاهد آن هستیم، ره‌آورد دنیای عجیب پس از رنسانس در مغرب زمین است که نوعی برهنگی و بی‌بند و باری را به عنوان یک اصل در جامعه خودشان ترویج کرده‌اند. و این نسخه را برای سایر مردم جهان نیز می‌پیچند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده، با ذکر این نکته که دشمنان ایران و اسلام در قالب یک کارزار وارد میدان شده‌اند، بیان کرد: تقوای الهی به جامعه اسلامی مصونیت می‌دهد و از جمله مسائلی است که می‌تواند بانوان ما را در برابر این هجمه‌ها مصون بدارد.

وی، با اشاره به آغاز هفته امر به معروف و نهی از منکر، تشریح کرد: تمام فرایض با امر به معروف احیاء و اقامه می‌شود ومتاسفانه امروز مورد غفلت جامعه اسلامی قرار گرفته است.

امام جمعه بندرعباس، با اشاره به این نکته که دشمن با ایجاد فضاسازی درخصوص ارزش‌های الهی، خاطرنشان کرد: دشمن در تلاش است تا ارزش‌های الهی در جامعه کمرنگ شود و با اقدامات رسانه‌ای مبتذل در تلاش هستند که مردم را از فریضه امر به معروف و نهی از منکر روی گردان کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده، فلسفه قیام امام حسین (ع) را امر به معروف و نهی از منکر دانست و گفت: هیچ کس نمی‌تواند در انجام اقدامات خود بگوید به کسی ارتباطی ندارد، چراکه تمام مردم جامعه مانند افراد حاضر در یک کشتی هستند و اگر فردی بخواهد زیر خود را سوراخ کند تمام اهل کشتی غرق می‌شوند.

امام جمعه بندرعباس، با اشاره به سالروز برگزاری اولین نماز جمعه پس از انقلاب، ابراز کرد: نماز جمعه امروز یکی از شئون حاکمیت اسلامی است و اگر کسی بخواهد نماز جمعه را اقامه کند باید از طرف ولی امر مسلمین اذن گرفته باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده، با اشاره به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی)، بیان کرد: نماز جمعه قدرت نرم انقلاب اسلامی است و به عنوان بزرگ‌ترین برکت انقلاب شناخته می‌شود.
ایران، چین و روسیه حذف دلار از مبادلات تجاری را آغاز کرده‌اند

وی، با اشاره به دستاوردهای نشست سه‌جانبه ایران، روسیه و ترکیه در تهران، تشریح کرد: تفاهم‌نامه همکاری میان ایران و روسیه برای اجرای پروژه سرمایه‌گذاری 40 میلیارد دلاری در حوزه گاز ایران منعقد شده است که از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

امام جمعه بندرعباس، با اشاره به جایگزینی دلار و سوئیفت با ارزهای بین کشورها، افزود: آمریکایی‌ها چه بخواهند و چه نخواهند، امپراطوری دلار به پایان رسیده است و دیگر نمی‌‌توانند با چاپ دلار، تورم خود را به کشورهای دیگر صادر کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده گفت: امروز اگر امپراطوری دلار آمریکا از بین برود، آمریکا دیگر چیزی ندارد، چراکه این امر باعث بروز و ظهور تروم‌های گسترده می‌شود.

وی عنوان کرد: دنیا باید یک روزی در مقابل این حرکت آمریکا ایستادگی کند که ایران، چین و روسیه در این زمینه پیشگام شده‌اند و آرام آرام دلا را از عرصه مبادلات خود خارج می‌کنند.

امام جمعه بندرعباس، ابراز کرد: اطمینان داشته باشید که به فضل الهی قدرت از غرب به شرق منتقل خواهد و نظام استکباری از هم فرو خواهد پاشید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.