×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
صادرات دریایی سوخت ال پی جی فرصت جدیدی برای خلق درآمد در کشور است

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،حجت‌الاسلام و المسلمین محمد عبادی‌زاده، در دیدار مدیرعامل شرکت پخش و پالایش نفت استان هرمزگان با اشاره به لزوم هدف‌گذاری درخصوص افزایش میزان صادرات موادگازی، تصریح کرد: تقویت صادرات LPG از دریا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، اما باید صادرات زمینی محصولات نیز در دستورکار قرار گیرد.

وی با اشاره به لزوم تدوین آمایش برای استقرار جایگاه‌های توزیع سوخت در سطح استان هرمزگان، عنوان کرد: توزیع متناسب و متوازن جایگاه‌ها در سراسر استان‌ از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که باید در دستور، کارگروه احداث مجازی توزیع فرآورده‌های نفتی هرمزگان قرار گیرد.

امام جمعه بندرعباس همچنین با بیان این نکته که جوانان زیادی از هرمزگان در پدیده قاچاق در حال آسیب دیدن هستند، اظهارداشت: قاچاق سوخت آسیب‌هایی به مردم و کشور می‌زند؛ چراکه انسان‌های خلاق جامعه را درگیر خود کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده ابراداشت: در اجلاسیه ائمه جمعه مساله قاچاق را مطرح کردم، اما حل چالش قاچاق چند بعدی بوده و تمام نهادهای دولتی و حاکمیتی برای حل این مشکل باید پای کار باشند.

وی خاطرنشان کرد: مسوولان استان هرمزگان باید به صورت جدی‌تر به مساله قاچاق سوخت ورود کنند و طرح‌های خوبی برای تحقق این امر ارائه کنند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به اجرای طرح رزاق در استان سیستان و بلوچستان، بیان کرد: طرح رزاق، بسیار خوب است که اگر پخته‌تر شود می‌تواند اثرگذاری خوبی در حوزه جلوگیری از بروز پدیده قاچاق سوخت در هرمزگان داشته باشد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده همچنین با اشاره به اینکه در برخی از شهرستان‌ها ظرفیت جایگاه‌های توزیع گاز پایین است، اظهارداشت: افزایش تعداد و ظرفیت جایگاه‌های توزیع گاز در سراسر شهرستان‌های هرمزگان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که باید مورد تاکید قرار گیرد.

وی با اشاره به لزوم مسکونی کردن جزایر استان هرمزگان، اظهارداشت: مسوولان هنوز نتوانسته‌اند بحث مسکونی کردن جزایر که مورد تاکید رهبرمعظم انقلاب قرار دارد را محقق کنند؛ این مهم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است؛ چراکه باعث ارتقای شاخص‌های امنیت ملی‌ کشور می‌شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.