×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 6 خبر
عدم موفقیت فعالیت‌های تشکیلاتی در کشور باید آسیب‌شناسی شود

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،حجت‌الاسلام والسملین محمد عبادی‌زاده عصر امروز در نشست تشکل‌های فرهنگی، اجتماعی دخترانه هرمزگان، که در قالب رویداد سراسری دختران حاج‌قاسم سلیمانی در سالن دانشگاه سما برگزار شد، با اشاره به نقایصی که نسبت به کار جمعی در کشور وجود دارد، اظهار داشت: فعالیت‌‌های تشکیلاتی در کشور نتوانسته‌اند به خوبی موفق شوند که باید دلایل آن آسیب‌شناسی شود.

وی، با ذکر این نکته که نیروهای انقلابی در فضای مجازی به صورت پراکنده در حال فعالیت هستند، عنوان کرد: فعالین انقلابی در فضای مجازی از شبکه لازم برخوردار نیستند. اگر این شبکه در فضای مجازی شکل بگیرد به مراتب اثرگذار خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، آفت فعالیت تشکیلاتی و جمعی در کشور را عدم تداوم و استمرار دانست و تصریح کرد: پس از ایجاد شبکه باید به سمت فعالیت سیستماتیک گام برداشت تا بتوان اثربخشی مورد نظر را محقق کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده، با اشاره به تدوین سند مهندسی فرهنگی استان هرمزگان، ابراز کرد: نهادهای مردم نهاد باید به صورت فعالانه در این نقشه راه فرهنگی حضور داشته باشند تا شاهد تاثیرگذاری در فرهنگ عمومی و دینی باشیم.

وی، با اشاره به این نکته که بخشی از سند مهندسی فرهنگی استان هرمزگان مربوط به بانوان است، خاطرنشان کرد: این برنامه فرهنگی موفق نمی‌شود مگر اینکه شاهد ایجاد شبکه‌های گسترده در تمام اقشار و افراد از جمله تشکل‌های دخترانه و فعالان فرهنگی هستیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.