×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ضرورت بهره گیری از تشکل ها و گروههای جهادی برای رشد و توسعه استان

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،احسان کامرانی در جلسه شورای تشکل های استان با اشاره در پیش بودن هفته مشارکت های اجتماعی، عنوان کرد: هفته مشارکت های اجتماعی بهترین زمان برای معرفی دستاورد های سمن ها و تشکل ها در سطح استان است.

وی افزود: به مناسبت هفته مشارکت های اجتماعی نمایشگاهی از دستاوردهای تشکل ها و سازمان های مردم نهاد استان با همکاری دستگاه های اجرایی برپا می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، افزود: با توجه به اهمیت مقوله مشارکت های اجتماعی کلیه فرمانداران شهرستان های تابعه همزمان با هفته مشارکت های اجتماعی نشست مشترک با تشکل ها و سازمان های مردم نهاد فعال در شهرستان ها را در دستور کار قرار دهند.

کامرانی گفت: همزمان با هفته مشارکت های اجتماعی دستگاه های اجرایی از تشکل های مردم نهاد فعال و برتر حوزه خود تجلیل بعمل آورند.

وی تصریح کرد: تشکل ها و سازمان های مردم نهاد ظرفیت مهمی هستند که با بهره گیری از آنها می توان در راستای کاهش آسیب های اجتماعی گام برداشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: بهره گیری از ظرفیت تشکل های و سازمان های مردم نهاد در راستای توسعه و پیشرفت استان نیازمند توجه و پیگیری است.

کامرانی تصریح کرد: تشکل های که در امور عام المنفعه فعال هستند توانسته اند بخش مهمی از مشکلات اقشار کم بضاعت جامعه را برطرف کنند که قابل تقدیر است.

وی گفت: تخصصی شدن تشکل ها و سازمان های مردم نهاد می تواند به رشد و تعالی این مجموعه ها بیش از پیش کمک شایانی کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، اظهار داشت: گروههای جهادی و مردمی ظرفیت بسیار مهم دیگری هستند که در کنار تشکل ها و سازمان های مردم نهاد به رشد و توسعه استان کمک کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.