همه دستگاه های دولتی استان موظف به پاسخگویی به شهروندان هستند

بندرعباس - معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان گفت: در راستای تکریم ارباب رجوع و تحقق برنامه "مرز تماس" همه دستگاه ها و سازمان های دولتی موظف به پاسخگویی و رفع مشکلات در دیدارهای چهره به چهره با مردم هستند و سه شنبه های پاسخگویی باید منتج به رضایتمندی، رفع مشکلات و پاسخ به درخواست های آنان باشد.

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،محسن خاکی نهاد، درحاشیه دیدارهای مردمی امروز سه شنبه دهم مردادماه با اشاره به مطالبات مقام معظم رهبری از مسوولان در خصوص رفع مشکلات مختلف مردم تاکید کرد: هردستگاهی باید به وظایف خود به گونه ای مناسب عمل کند که شهروندان مجبور نشوند به دستگاه حاکمیتی پناه ببرند.

وی تصریح کرد: دراین هفته هم غالب درخواست های مردمی موضوع اشتغال بود که برنامه ریزی برای جذب نیروها در صنایع در دستور کار قرار دارد و در این راستا کارگروه ویژه ای برای نظارت و ارزیابی بر جذب نیروها در صنایع و بنگاه های اقتصادی استان به دستور استاندار دراستان تشکیل شده است.

خاکی نهادیادآور شد: جهت ارتباط مستقیم با مردم دیدارهای مردمی نیز در سفرهای استانی برگزار می شود و طبق دستوررییس جمهور و تأکید استانداری هرمزگان ارتباط با مردم برای همه مدیران دستگاه های دولتی یکی از شاخص‌های مهم ادامه ماموریت و مسوولیت آنها خواهد بود و برای رفع مشکلات مردم باید شبانه روزی تلاش کنند.

وی با بیان اینکه رویکرد استاندارهرمزگان واین دولت حضورمستمر و مستقیم در بین مردم و ارتباطی پویا و دوطرفه است، تاکید کرد: تمامی مدیران کل دستگاه ها این نگاه دولت را باید در سطح استان تعمیم دهند.
معاون استاندار بیان کرد: مهمترین موضوع و درخواست های مردمی امروز درحوزه اشتغال است و طبق دستور رییس جمهور و تاکید استاندار محترم باید درصد بیکاری را کاهش داد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان درملاقات های چهره به چهره امروزبا توجه به درخواست های مردمی دستورات لازم را برای پیگیری امورو حل مشکلات مردم صادر کرد.

دیدارهای مردمی در قالب ملاقات های هفتگی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری با شهروندان، دیداربا خانواده معظم شهدا و حضور در مساجد و مناطق زلزله زده و… انجام می شود.

علاوه برحوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری؛ چهار اداره زیر مجموعه این حوزه: اداری و مالی، برنامه ریزی و تحول اداری، هسته گزینش و دفتر فناوری و اطلاعات نیز در راستای حل مشکلات و رفع دغدغه‌های شهروندان در این روز پاسخگوی مردم هستند.

به گفته وی دیدارهای مردمی علاوه بر شنیدن و آگاهی از مشکلات، می تواند در برنامه ریزی های صحیح و جلب رضایتمندی شهروندان نیز مؤثر باشد.

گفتنی است: جلسه ملاقات عمومی شهروندان در راستای تکریم ارباب رجوع با معاون استاندار روزهای سه شنبه هرهفته از ساعت ۷صبح تا ۱۲ ظهر در محل دفتر این معاونت طبقه دوم استانداری هرمزگان برگزار می شود.

Print Friendly, PDF & Email