×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 6 خبر
همه دستگاه های دولتی استان موظف به پاسخگویی به شهروندان هستند

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،محسن خاکی نهاد، درحاشیه دیدارهای مردمی امروز سه شنبه دهم مردادماه با اشاره به مطالبات مقام معظم رهبری از مسوولان در خصوص رفع مشکلات مختلف مردم تاکید کرد: هردستگاهی باید به وظایف خود به گونه ای مناسب عمل کند که شهروندان مجبور نشوند به دستگاه حاکمیتی پناه ببرند.

وی تصریح کرد: دراین هفته هم غالب درخواست های مردمی موضوع اشتغال بود که برنامه ریزی برای جذب نیروها در صنایع در دستور کار قرار دارد و در این راستا کارگروه ویژه ای برای نظارت و ارزیابی بر جذب نیروها در صنایع و بنگاه های اقتصادی استان به دستور استاندار دراستان تشکیل شده است.

خاکی نهادیادآور شد: جهت ارتباط مستقیم با مردم دیدارهای مردمی نیز در سفرهای استانی برگزار می شود و طبق دستوررییس جمهور و تأکید استانداری هرمزگان ارتباط با مردم برای همه مدیران دستگاه های دولتی یکی از شاخص‌های مهم ادامه ماموریت و مسوولیت آنها خواهد بود و برای رفع مشکلات مردم باید شبانه روزی تلاش کنند.

وی با بیان اینکه رویکرد استاندارهرمزگان واین دولت حضورمستمر و مستقیم در بین مردم و ارتباطی پویا و دوطرفه است، تاکید کرد: تمامی مدیران کل دستگاه ها این نگاه دولت را باید در سطح استان تعمیم دهند.
معاون استاندار بیان کرد: مهمترین موضوع و درخواست های مردمی امروز درحوزه اشتغال است و طبق دستور رییس جمهور و تاکید استاندار محترم باید درصد بیکاری را کاهش داد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان درملاقات های چهره به چهره امروزبا توجه به درخواست های مردمی دستورات لازم را برای پیگیری امورو حل مشکلات مردم صادر کرد.

دیدارهای مردمی در قالب ملاقات های هفتگی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری با شهروندان، دیداربا خانواده معظم شهدا و حضور در مساجد و مناطق زلزله زده و… انجام می شود.

علاوه برحوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری؛ چهار اداره زیر مجموعه این حوزه: اداری و مالی، برنامه ریزی و تحول اداری، هسته گزینش و دفتر فناوری و اطلاعات نیز در راستای حل مشكلات و رفع دغدغه‌های شهروندان در این روز پاسخگوی مردم هستند.

به گفته وی دیدارهای مردمی علاوه بر شنيدن و آگاهی از مشكلات، می تواند در برنامه ريزی های صحيح و جلب رضایتمندی شهروندان نیز مؤثر باشد.

گفتنی است: جلسه ملاقات عمومی شهروندان در راستای تکریم ارباب رجوع با معاون استاندار روزهای سه شنبه هرهفته از ساعت 7صبح تا 12 ظهر در محل دفتر این معاونت طبقه دوم استانداری هرمزگان برگزار می شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.