×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بازدید خبرنگاران از پروژه‌های در حال ساخت نهضت ملی مسکن بندرعباس/ احداث ۱۲ هزار و ۴۸۸ واحد مسکونی در هرمزگان در طول سال

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، عباس کمالی  در حاشیه این بازدید در نشست خبری با خبرنگاران سهمیه استان هرمزگان در ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن را اعلام و اظهار کرد: سهم استان هرمزگان از طرح ملی نهضت مسکن ۴۹ هزار و ۹۵۰ واحد در نظر گرفته شده است، و بر اساس میانگین جمعیتی سهم استان هرمزگان به صورت سالیانه ۱۲ هزار و ۴۸۸ واحد مسکونی است.

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان ادامه داد: پروژه های ۱۶۰ واحدی، ۲۵۶ واحدی و ۸۰۰ واحدی نهضت ملی مسکن از مهمترین پروژه هایی بود که خبرنگاران از آنها در شهر بندرعباس بازدید کردند.

وی گفت: کل واحدهای مسکونی در حال ساخت در این پروژه ها بالغ بر ۱۶ هزار واحد است و درصد پیشرفت فیزیکی آنها هم از ۱ درصد تا ۵۵ درصد است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان هرمزگان گفت: در حال حاضر طبق آخرین آمارها بیش از ۹۸ هزار و ۹۸۱ نفر برای طرح نهضت ملی مسکن در سطح استان ثبت نام کردند که تا کنون افزون بر ۲۳ هزار نفر حائز شرایط اولیه بوده اند و بالغ بر ۱۰ هزار و ۴۰۰ نفر نیز تایید نهایی شدند.

کمالی خاطرنشان کرد: در بخش خودمالکین نیز ۳ هزار و ۵۸۸ واحد معرفی به بانک و پذیرش شده است که از این تعداد ۱ هزار و ۶۳۵ واحد در قالب ۱۷۰ پروژه دارای قرارداد و طی فرآیند پرداخت تسهیلات هستند.

گفتنی است در پایان این نشست از اصحاب رسانه و خبرنگاران با اهداء لوح تقدیر و هدیه از سوی مدیر کل راه و شهرسازی استان هرمزگان تجلیل به عمل آمد.

 

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.