×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مطالبه گری خبرنگاران همانند امر به معروف و نهی از منکر است

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،شیخ یوسف جمالی با بیان اینکه خبرنگاران در هر شرایطی روایتگر لحظه ها هستند تصریح کرد، خبرنگار حرفه ای در مسیر توسعه و آبادانی جامعه قلم می زند و در این راه روایتگر لحظه های واقعی است.
به گفته وی، خبرنگار حرفه ای مسیر خود را بلد است و علاوه بر اینکه فعالیت خدمتگزاران را برای مردم گزارش می دهد، کجی ها را نیز به آنها یادآوری می کند.
امام جمعه اهل سنت بندرعباس، فعالیت خبرنگاران و مطالبه گری آنها را همانند امر به معروف و نهی از منکر دانست و افزود: در چنین شرایطی است که می توان به داشتن جامعه ای سالم و پویا امیدوار بود‌.
به گفته شیخ جمالی، حیات اجتماعی و عصری که ما در آن زندگی می کنیم، خبرنگاران مصداق واقعی آمرین به معروف و نهی از منکر کنندگان هستند.
وی تصریح کرد، در این مسیر همه اقشار جامعه اعم از حاکمیت و مردم و قوانین و مقررات باید از این قشر حمایت کرده تا مصونیت شغلی داشته باشند چرا که در چنین فضایی شاهد جامعه ای پویا و رو به رشد خواهیم بود.
امام جمعه اهل سنت بندرعباس با قدردانی از تلاش خبرنگاران در انعکاس رویدادها از آنها خواست در انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر لحظه ای درنگ نکنند و در مسیر فعالیت شان به بیان واقعیت ها بپردازند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.