×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
شناخت و معرفی گفتمان امام حسین (ع) مهم‌ترین رسالت رسانه‌ها در جهاد تبیین باشد

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،مهندس دوستی استاندار هرمزگان در پیامی ضمن گرامیداشت روز خبرنگار از تلاش فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی قدردانی کرد.

در متن این پیام آمده است:

السلام علیک یا قتیل العبرات یا اباعبدالله

تقارن دهم محرم ۱۴۴۴ ه.ق با هفدهم مرداد ۱۴۰۱ه.ش نشانه ی مهمی است برای تفکر در ابعاد رسانه ای نهضت امام حسین(ع) و مرور درس ها و سرمشق های جاودانگی اش.

در زمانه ظهور فناوری های سایبری که گرد کهنگی یا نابودی بر تعاملات رسانه ای پیشین پاشیده، تداوم فراگیر و گیرایی جهانی مکتب حسینی معجزه ی شگرف ارتباطات قلمداد می شود.

رسانه قدرتمندی که در اکوسیستم محرم همچنان جریان ساز دین و اخلاق و آزادگی است.

بدون تردید مطالعه و تعمق در روش ها و منش های گفتمانی امام حسین(ع) و پیروان راستین او از گذشته تا امروز می تواند مهمترین رهیافت اهالی رسانه باشد در راستای عمل به “فریضه جهاد تبیین” و تحقق اهداف گام دوم انقلاب اسلامی و عینیت بخشی موثر به مفاهیم رسالت رسانه.

اینجانب ضمن تسلیت عاشورای حسینی و گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی از تلاش و سختکوشی اصحاب رسانه استان در حوزه اطلاع رسانی،آگاهی بخشی، مطالبه مطلوب حقوق عامه و انتقاد سازنده و تسهیلگر، صمیمانه قدردانی می کنم.

امیدوارم به یاری خداوند متعال و همراهی اندیشه و قلم و قدم‌هایتان، مسیر پیشرفت توام با عدالت هرمزگان روشن‌تر و هموارتر شود. ان شالله

مهدی دوستی
استاندار هرمزگان

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.