×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مدیران دستگاه‌های دولتی تمام توان خود را برای به نتیجه رسیدن طرح‌های رشد استان به کار گیرند

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،عصر امروز سه شنبه  به ریاست مهندس مهدی دوستی استاندار هرمزگان جلسه بررسی و پایش پیشرفت مصوبات سفر رئیس جمهور به هرمزگان برگزار شد.

در این جلسه مدیران 11 دستگاه‌ اجرایی که در سفر رئیس جمهور بیشترین و مهم‌ترین پروژه‌های مصوب را داشتند به ارائه گزارش در خصوص آخرین روند اجرای پروژه‌ها و دریافت اعتبارات و تسهیلات پرداختند.

مطابق برنامه ریزی صورت گرفته بخشی از این مصوبات سفر قرار است در هفته دولت سال جاری و بخش دیگر در دهه مبارک فجر به بهره‌برداری رسیده و به مردم شریف استان تقدیم شود.

در جلسه امروز مهندس دوستی تاکید زیادی بر تسریع روند اجرای پروژه‌های رشد استان در حوزه‌های کشاورزی، شیلات و گازرسانی به شرق و غرب استان داشت و این پروژه‌ها را مهم‌ترین طرح‌های دولت برای توسعه متوازن استان برشمرد.

وی تصریح کرد: تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی مکلفند از تمام ظرفیت خود و مجموعه تحت نظرشان را برای تسریع در تکمیل و به نتیجه رسیدن پروژه‌های مصوب سفر رییس جمهوری به کار بگیرند.

وی با تاکید بر اهمیت همه پروژه‌های مصوب سفر گفت: یکی از مهم‌ترین مصوبات گازرسانی به شرق استان است که مبنای توسعه منطقه و سپس استقرار صنایع سنگین در شرق استان خواهد بود.

گفتنی است در سفر دی ماه سال 1400 آیت الله رئیسی ریاست محترم جمهوری به هرمزگان در مجموع 164 طرح مهم و 49 هزار میلیارد اعتبار و تسهیلات برای توسعه استان به تصویب رسید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.