×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
خط رسانه‌ای دشمن برای ترویج بی بند و باری وارد میدان شده است

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،حجت الاسلام محمد عبادی زاده در جمع نمازگزاران بندرعباسی، با اشاره به سلسله بحث‌های پیرامون آسیب‌های اجتماعی، اظهارداشت: سعی خواهم کرد به ابعاد مختلف مساله حجاب در این خطبه‌ها و خطبه‌های دیگر اشاره کنم.

وی، حجاب را یک مساله فطری دانست و عنوان کرد: خداوند مسائل فطری را درون وجود آدم قرار داده است و موقعیت جغرافیایی، دین، جنسیت و نژاد در آن تأثیر ندارد؛ چراکه فطرت متعلق به عموم انسان و بشر است.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، باذکر این نکته که انسان اصولاً از برهنگی بیزار است، ابراز کرد: وقتی حضرت آدم از بهشت رانده شدند و خود را به صورت برهنه دیدند. در همان موقع فهمیدند برهنگی با ساختار وجودی و فطرت انسان سازگار نیست.

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده، با اشاره به ابعاد حاکمیتی حجاب، تصریح کرد: یکی از بحث‌هایی که امروز در رابطه با حجاب و پوشش اسلامی وجود دارد، نفی حاکمیتی بودن آن است و مدعی هستند که مربوط به نظام و حاکمیت دینی نیست که مسأله‌ای اشتباه است.

وی، با ذکر این نکته که برخی به اشتباه مساله حجاب را مانند نماز فردی می‌دانند، خاطر نشان کرد: این افراد حجاب را از یک موضوع حاکمیتی به یک موضوع شخصی تنزل می‌دهند که امری باطل است.

امام جمعه بندرعباس، گفت: این سوال مطرح است که آیا حکومت‌ها و حاکمان سیاسی در سطح جهان می‌توانند قانونی بر اساس شاخص‌های منطقه‌ای و درونی را وضع کنند و مردم را به انجام آن موظف کنند.

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده اظهارداشت: حجاب یک امر واجب شرعی و ضروری در دین اسلام است به نحوی که اگر فردی منکر این موضوع شود و این انکار به خداوند بازگردد، یک نوع ارتداد محسوب می‌شود. یعنی کسی نمی‌تواند بگوید من مسلمان هستم اما حجاب و نماز و روزه را قبول ندارم.

وی، با بیان این نکته که اصل حجاب واجب شرعی محسوب می‌شود، تصریح کرد: در خصوص حدود حجاب نظرهای متفاوتی وجود دارد که هر کسی باید به مرجع تقلید خود رجوع کند.

خط رسانه‌ای دشمن برای ترویج بی بند و باری وارد میدان شده است

امام جمعه بندرعباس، یا ذکر این نکته دشمن در این روزها اوضاع به هم ریخته‌ای را تجربه می‌کند، تشریح کرد: دشمن خط رسانه‌ای را برای تخریب اصول انقلاب و ترویج بی بند و باری در جامعه به کار گرفته است تا مردم را از خط امام منحرف کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده، مطرح کرد: دشمن در ایام محرم نقشه‌هایی را برای انجام ترور و خراب‌کاری چیده بود که توسط نهادهای امنیتی کشور خنثی شدند.

حمایت جدی از صنایع کوچک برای حل چالش اشتغال هرمزگان در دستور کار قرار گیرد

وی، با اشاره به نقش صنایع کوچک در اقتصاد مقاومتی، گفت: ۹۰ درصد بنگاه‌های تمام کشور ایران را صنایع کوچک و متوسط تشکیل داده است.

امام جمعه بندرعباس، با ذکر این نکته که بنگاه‌های کوچک در اقتصاد کشور بسیار نقش آفرین است، گفت: بخش عمده اشتغال کشور بر دوش صنایع کوچک است که نشان دهنده نقش مهم این بخش در اقتصاد کشور است.

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده، با بیان اینکه هرمزگان در حوزه صنایع بزرگ جایگاه بالایی دارد، اظهارداشت: آن‌چه در هرمزگان برای رفع مشکلات اشتغال جامعه به آن نیاز داریم، حمایت جدی از صنایع کوچک است.

وی، ضمن تاکید بر ترویج توسعه اقتصادی روستاها برای جلوگیری از بروز مهاجرت، تصریح کرد: این صنایع کوچک هر چه در محیط‌های روستایی باشند اثرگذاری بیشتری در رفع محرومیت دارد. امیدوارم با یک سیاست مشخص و مدون برای صنایع کوچک استان هرمزگان تدوین شود.

اسرئیل در جنگ اخیر فهمید نباید محور مقاومت را امتحان کند

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده، با اشاره به شهادت سه نفر از فرماندهان فلسطینیان، اظهارداشت: بیش از صدها موشک توسط جهاد اسلامی به خیابان‌های تل آویو سرازیر شد تا بدانند نباید ملت مقاومت را امتحان کنند.

وی، پرچمدار محور مقاومت را جوانان دانست و تصریح کرد: مقاومت متعلق به جوانان است و اگر فرماندهان جهاد اسلامی را نگاه کنیم اغلب حدود ۲۰ تا ۲۵ سال سن دارند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.