×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
عملیات اجرایی مجتمع فرهنگی، مذهبی، مسکونی طلاب بندرعباس آغاز شد

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،طی مراسمی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین دکترمحمد عبادی‌زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس و مهندس دوستی استاندار هرمزگان آیین کلنگ‌زنی عملیات اجرایی مجتمع۱۲۰ واحدی تعاونی مسکن حوزه علمیه هرمزگان برگزار شد.

مهندس دوستی استاندار هرمزگان در حاشیه این آیین اظهارداشت: بحث ساخت مسکن یکی از سیاست‌های اصلی دولت مردم است که در رابطه با آن متعهد هستیم و حتما زمینه خانه‌دار شدن متقاضیان و واجدین شرایط را فراهم کنیم و بحمدالله کار با سرعت خوبی در استان آغاز شده است و در روزها و هفته‌های گذشته نهضت ملی مسکن در اکثر شهرستان‌های استان آغاز شده است.

وی افزود: فرصت پیش‌آمده در استان بسیار فرصت طلایی است و مردم باید بتوانند از این فرصت نهایت استفاده را ببرند چرا که فرآیند پیش آمده بسیار شفاف و روان است و مدیرکل راه و شهرسازی استان نیز به جد پیگیر موضوع است از طرفی ما نیز کاملا حمایت می‌کنیم که گام‌ها با سرعت بیشتری برداشته شود.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه مجتمع ۱۲۰ واحدی مسکن طلاب در زمینی به مساحت ۵ هزار و ۹۰۰ متر مربع از امروز عملیاتش آغاز خواهد شد، گفت: گروه‌های مختلف مردم می‌توانند با تشکیل تعاونی‌هایی در بندرعباس در نهضت ملی مسکن مشارکت داشته باشند و با دریافت زمین کار احداث منازل خود را آغاز کنند.

مهندس دوستی با قدردانی از تلاش و زحمات مجموعه مسکن و شهرسازی استان خاطرنشان‌کرد: نهضت ملی مسکن در استان هرمزگان دارای پیشرفتی ۵۰ درصدی است و طبق آخرین ارزیابی‌ای که وزارت راه و شهرسازی منتشر کرده است هرمزگان دومین استان از حیث اجرای این پروژه بوده است و طبق برنامه‌هایی که داریم امیدواریم تا پایان شهریورماه رتبه اول کشوری را از لحاظ اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن کسب کنیم.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.