×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ضرورت بهره گیری از ظرفیت رسانه ها در انعکاس دستاورد های دولت سیزدهم

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،احسان کامرانی در جلسه شورای اطلاع رسانی استان با تسلیت ایام شهادت مظلومانه حضرت امام حسین علیه السلام و یاران باوفایش و امام زین العابدین (ع)عنوان کرد: نهضت عاشورا و رشادت های سالار شهیدان باعث ماندگاری دین مبین اسلام در طول تاریخ شده است.

وی با گرامیداشت روز خبرنگار، تصریح کرد: خبرنگاران نقش بسزایی در معرفی توانمندی ها و ظرفیت های استان در بخش های مختلف در سطح کشور دارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: خبرنگاران به عنوان یکی از ارکان مردم سالاری نقش مهمی در برقراری ارتباط بین مردم و مسئولان به عنوان پل ارتباطی دارند.

کامرانی با اشاره به در پیش بودن هفته دولت، افزود: دولت مردمی از بدو فعالیت تاکنون منشا خدمات بسیاری در بخش های مختلف بوده است که نیازمند انعکاس در جامعه است.

وی در همین خصوص افزود: هفته دولت فرصت بسیار مناسبی برای معرفی خدمات و دستاوردهای دولت سیزدهم در بخش های مختلف به مردم است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، گفت: انعکاس مطلوب و واقعی خدمات دولت در سال اول شروع فعالیت آن از اهمیت بسزایی برخوردار و دستگاه های اجرایی در این زمینه رسالت خطیری دارند و بایستی متفاوت با گذشته باشد.

کامرانی در همین خصوص خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت هفته دولت در انعکاس پررنگ خدمات دولت کار گروه های تخصصی در این رابطه تشکیل و شروع به فعالیت کرده اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، اظهار داشت: رسانه ها جایگاه مهم و ممتازی در انعکاس خدمات و دستاوردهای دولت سیزدهم در این زمان دارند.

کامرانی در همین خصوص، تصریح کرد: مدیران دستگاه از ظرفیت و توان رسانه ها در بازتاب دستاورد های دولت به نحوه متفاوت با گذشته و از برگزاری نشست های خبری بهره گیرند.

وی تصریح کرد: دستگاه های دولتی پروژه های مهم را با حضور اصحاب رسانه افتتاح و مورد بهره برداری قرار دهند تا به نحو مناسب خدمات به مردم اطلاع رسانی شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: تلاش های اصحاب رسانه در انعکاس دستاورد های دولت در بخش های مختلف قابل تقدیر است و بهره گیری مناسب از این استعدادها و توانها می تواند نقش مهمی در موفقیت دولت در پیشبرد اهداف و برنامه های خود داشته باشد.

کامرانی تصریح کرد: با توجه به اهمیت هفته دولت فرمانداران شهرستان های استان با برنامه ریزی مناسب نسبت به بازتاب شایسته خدمات و دستاوردهای دولت با بهره گیری از اصحاب رسانه اقدام کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.