×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
۶۷هزار نفر در پارسیان از آب آشامیدنی پایدار بهره‌مند می‌شوند

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،عبدالحمید حمزه پور با اشاره به مصوبات شورای اداری در شهرستان پارسیان، اظهار داشت: شرکت آب و فاضلاب هرمزگان برای تکمیل هشت پروژه آبرسانی در بخش های مرکزی و کوشکنار پارسیان در مدت یک سال متعهد شده که با تکمیل این پروژه ها جمعیتی افزون بر ۶۷ هزار و ۷۰۴ نفر از اجرای آن بهره مند خواهند شد. از این تعداد، هفت پروژه تا پایان امسال و یک پروژه تا شهریور سال آینده تکمیل و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

حمزه پور در تشریح جزئیات این طرح ها، گفت: چهار پروژه مخزن ۳۰۰ متر مکعبی میلکی، آبرسانی به روستاهای برکه دوکاء و عمانی، تعیین تکلیف و انتخاب سرمایه گذار پروژه احداث و راهبری سایت نمک زدایی ده هزار و ۵۰۰ متر مکعبی پارسیان و تکمیل مخزن ۲ هزار متر مکعبی دشتی از جمله تعهدات آبفا در بخش مرکزی تا پایان امسال است.

مدیرعامل آب و فاضلاب هرمزگان بیان داشت: سه پروژه اجرای خط انتقال از زیارت تا مغدان، اجرای ۱۰ کیلومتر توسعه و اصلاح شبکه توزیع آب مجتمع کوشکنار، تکمیل مخزن ۲ هزار متر مکعبی مجتمع ساحلی از دیگر تعهدات آبفا تا پایان امسال است. احداث مخزن یک هزار متر مکعبی غوره در بخش کوشکنار نیز تا شهریور سال آینده تکمیل خواهد شد.

حمزه پور در بخش دیگری با اشاره به بازدید امروز استاندار هرمزگان از محلات بندرعباس و درخواست های مردمی مبنی بر اصلاح و بازسازی شبکه های آب و فاضلاب، گفت: بافت فرسوده شهر بندرعباس علاوه بر اینکه اجرای شبکه آب و فاضلاب را با مشکل مواجه کرده باعث شده تا مردم نیز با سختی هایی مواجه شوند.

وی بیان داشت: پس از اجرای کامل طرح بازآفرینی شهری، مشکل اجرای شبکه های آب و فاضلاب بویژه در محله های کوی ملت و دوهزار برطرف خواهد شد.

این مقام مسئول ابراز داشت: با هدف بهره مندی ساکنان این مناطق، طرح های توسعه ای و بازسازی شبکه های آب و فاضلاب در دستور کار قرار خواهد گرفت و در معابری که از لحاظ فنی و اجرایی امکان پذیر باشد، شبکه گذاری انجام خواهد شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.