×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
سفر یکروزه مدیرکل بنیاد هرمزگان به بخش فارغان از توابع حاجی‌آباد

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، عطا ناوکی یکشنبه ۲۳ مرداد ماه به اتفاق غلامرضا باقرزاده معاون تعاون و امور اجتماعیبنیاد شهید وامور ایثارگران  هرمزگان، غلام فتح‌آبادی مشاور مدیرکل بنیاد استان در امور طرح سپاس و غلام شهبازی رئیس بنیاد شهرستان حاجی‌آباد با 25 تن از خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر بخش فارغان و روستاهای شهرستان حاجی‌آباد دیدار کرد و در جریان مشکلات این عزیزان قرار گرفت و گفت: دیدار با ایثارگران افتخار بزرگی است که سبب تقویت روحیه خادمان آنان می‌شود.
مدیرکلبنیاد شهید وامور ایثارگران  استان هرمزگان  دیدار با ایثارگران و ارج نهادن به مقام شامخ این عزیزان را یک تکلیف دانست و افزود: اگر ایثارگری شهدا و صبوری خانواده‌های آنان نبود، امروز آرامش، عزت، اقتدار و امنیت در جامعه وجود نداشت.
وی یاد و خاطره شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافع حرم را گرامیداشت و عنوان کرد: قدردانی و تجلیل از فداکاری خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران باید در جامعه به عنوان‌ یک وظیفه معنوی و اخلاقی معرفی شود.
ناوکی افزود: جامعه ایثارگری ذخیره انقلاب هستند، چرا که به پیروی از ولایت فقیه و مقام معظم رهبری در راه پاسداری از اسلام فداکاری و جانفشانی کردند و بی‌شک رسیدگی به مشکلات‌ این بزرگواران ارزشمند است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.