×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
خبرنگاران و اصحاب رسانه در صف اول جهاد تبیین قرار دارند

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،سرهنگ دوم محمد سالاری در نشست با اصحاب رسانه افزود: خبرنگاران باید با روشنگری و قلم رسای خود بتوانند در این برهه زمانی که دشمن برای ضربه زدن به نظام و انقلاب برنامه ریزی می کند، در قالب جهاد بزرگ تبیین در مقابل آن‌ها ایستادگی کنند.
وی بیان داشت: پاسخ سریع و درست به شایعات و شبهه ها به ویژه در فضای مجازی باید جزو اولویت‌ خبرنگاران باشد و این قشر فرهیخته باید در انجام رسالت خود، ایجاد امیدآفرینی در جامعه و پاسخ به شبهات و توطئه‌های دشمنان پای کار باشند و انقلابی عمل کنند.
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان اظهارداشت : خبرنگاران قشری خستگی ناپذیر و تلاشگر هستند که برای رضای خدا و بندگانش در شرایط سخت تلاش می کنند و شایسته است مسوولان و مدیران از این قشر حمایت کنند.
سرهنگ دوم سالاری ادامه داد: خبرنگاران در واقع رسالت اطلاع‌رسانی را بر دوش داشته و در پوشش و انعکاس خبری و بحران ها همچون سیل و زلزله و همچنین اقدام های طرح شهید سلیمانی، واکسیناسیون کرونا، قرارگاه های تحول محلات، سازندگی و محرومیت زدایی، رزمایش های مواسات و همدلی نقش موثری را داشته اند که جا دارد زحمات و تلاش های این بزرگوارن قدردانی شود.
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه امام‌ سجاد(ع) هرمزگان همچنین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید شاخص رسانه استان «شهید یوسف دقت»، گفت: این شهید بزرگوار هم در عرصه خبرنگاری فعالیت داشته و هم مسوول روابط عمومی سپاه استان بودند که درسال 1360 در شهر بندرعباس مورد سوء قصد گروهک ضدانقلاب قرارگرفت و به شهادت رسید.
سرهنگ دوم سالاری تصریح کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه باید این شهید رسانه را به عنوان الگوی خود قرار دهند و ادامه دهنده راه این شهید بزرگوار باشند.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد: با قلم و زبان گویای خبرنگاران و اصحاب رسانه امنیت و آرامش حاکم بر استان تداوم داشته باشد تا زمینه خدمت رسانی بیشتر مسوولان و دستگاه‌های اجرایی فراهم شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.