×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
روحیه بالای ایثارگران درس بزرگی برای ما است

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،عطا ناوکی سه‌شنبه ۲۵ مرداد با همراهی معاونان و روسای ستادی بنیاد شهید وامور ایثارگران  هرمزگان و کارکنان بنیاد شهرستان‌ بندرعباس به‌مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی با 70 آزاده در منزل دیدار کرد و گفت: جامعه ایران اسلامی همیشه به این دلاورمردان مدیون است.

مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران  استان هرمزگان ایثار و پایداری آزادگان در دوران اسارت را بی‌نظیر دانست و افزود: آزادگان ثابت کردند می‌توان در سخت‌ترین شرایط و با کمترین امکانات بیشترین موفقیت‌ها را کسب کرد.

وی با بیان اینکه صبر و پایداری خانواده‌های آزادگان قابل تقدیر است، عنوان کرد: ما منت‌دار این عزیزان هستیم و استقامت آنان در اردوگاه‌های دژخیمانه رژیم بعث، ستنودنی است.

ناوکی با اشاره به اینکه 26 مردادماه، مصادف با سالروز ورود اولین کاروان از آزادگان جنگ تحمیلی در سال 69 به میهن اسلامی است، ادامه داد: این روز شادی آفرین و پر افتخار را به مردم هرمزگان، آزادگان و خانواده‌های گرانقدرشان تبریک عرض می‌کنم.

این مقام مسئول  با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و آزادگانی که در اسارت به شهادت رسیدند، گفت: روحیه بالای خانواده‌های معظم شهدا، آزادگان و جانبازان درس بزرگی برای ما محسوب می‌شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.